Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris på årlig service

Startet av ghmod, torsdag 10. september 2020, klokken 11:56

« forrige - neste »

ghmod

Heisann! 😊

Vedrørende servicepriser. Kjøpte min første elbil, en 2015-modell Kia Soul, brukt i fjor høst, og det er nå snart på tide med årlig service. Bestilte verkstedtime hos forhandler og fikk bakoversveis da de (heldigvis!) oppga prisen i timebekreftelsen. Trodde liksom elbiler skulle være billigere i drift enn fossilbiler, men kanskje det bare er meg som har urealistiske forventninger 🤷🏼‍♀️ Så jeg vil gjerne spørre dere erfarne Soul-eiere, hva betaler dere vanligvis for årlig service?

På forhånd takk for alle innspill - ha en strålende torsdag! 👍🏻😃

ghmod

PS! Jeg søkte faktisk etter service og kia soul på forumet før jeg skrev innlegget og fikk ingen relevante søkeresultat, men så datt jeg tilfeldig over en egen tråd dedikert til emnet etterpå, så beklager at jeg har startet en ny! 😝

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA