Har fått kikket på den, og det ga en blandet følelse. På mange måter ser den ut som 850.000...(bra lakk, design, utseende innvendig). Ser stor ut fra utsiden, og ser stor ut inni. Det som er litt rart er hvor tjukt alt er inni, som dørene og ryggene på setene. Når jeg satt i baksetet så var det litt krøkkete å komme seg ut, da føttene krasjer i bakdøren...men da må jeg og nevne at jeg er 195cm og bygger litt andre veier og. Når jeg satt i førersetet så fikk jeg dessverre ikke kjørt baksetet så langt bakover som jeg ville. Det kan godt være det er min anatomi som er spesiell, fordi jeg har det likt på mange biler, f.eks. BMW 5-serie og RAV4. Da jeg satt meg i baksetet, med baksetet i bakerste posisjon (med fremsetet i bakerste posisjon) så hadde jeg akkurat passe plass til beinene, og det er et kjempekompliment sammenlignet med andre biler. Det ville gått greit å sitte sånn på tur, utenom at hodet mitt kom oppi taket. Og grunnen til det er takvinduet som stopper rett over hodet (sidesvis) og at karmen er veldig tjukk (bygger nedover). Men igjen - jeg er en stor fyr. Slik bilen står, med baksetet langt bak, så ser ikke bagasjerommet så stort ut, men jeg tenker at en gjennomsnittsfamilie, med mannen på 183cm, og passe slank, som har unger som ikke er 1,80, så kan en på biltur med mye bagasje fort skyve baksetet et stykke frem og lage mer rom. Regner med at de oppgitte ca 1,20 er med baksetet skjøvet helt frem. Ser forøvrig ut som en del skitne folk har prøvesatt de lyse skinnsetene på denne bilen. Så og at det var litt rust ikke så langt fra bremseskivene som med fordel kunne vært fjernet for å lage et bedre inntrykk.
Merker at denne bilen er noe helt annerledes enn noe annet jeg har sittet i...bare annerledes... Var og overraskende å se hvor høyt oppe en faktisk sitter her. Merker at det ville vært litt for vanskelig å bestilt en sånn bil uten å kjenne hvordan den er på veien....om en ser hvor en er i kjørebanen... RSA burde fått typegodkjent med det gamle batteriet, og tatt inn noen kun for prøvekjøring. Tror det ville hjulpet veldig på salget.
Første tanken er at den må være veldig bra for folk med bakoverpekende barneseter, siden ryggene på disse stjeler veldig mye plass, og sånn ellers grei plass.