Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Den er et kupp / 10 Things I hate about my MG ZS EV  (Lest 1864 ganger)

Electric cars in Norway

• Gold Member
  • Helt elektrisk
    • Vis profil
    • Min YouTube kanal
Sv: Den er et kupp / 10 Things I hate about my MG ZS EV
« Svar #15 på: Lørdag 13. Juni 2020, klokken 15:27 »
Veldig bra test av Bjørn (som vanlig...)   https://youtu.be/0Slp7yyYqR0

Flere gode oppdatering på bilen nå som nok mange liker :+1:

MG ZS EV with improved software & summer range test
23,759 views•Jun 12, 2020

1.1K

Bjørn Nyland
180K subscribers
« Siste redigering: Lørdag 13. Juni 2020, klokken 15:37 av Electric cars in Norway »

Mellon

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Den er et kupp / 10 Things I hate about my MG ZS EV
« Svar #16 på: Lørdag 27. Juni 2020, klokken 13:33 »
Jeg kunne egentlig tenke meg en MG, men jeg syntes det er så merkelig at det ikke skal være mulig å stille inn forvarming på bilen. Trenger ikke være vha app, holder lenge at det er mulig å stille inn bilen til å varme opp til et satt tidspunkt hver dag så lenge den er plugget inn. Til og med min 6 år gamle bensingolf har webasto med fjernkontroll..

Synd MG ikke har kommet med noe mer detaljer rundt denne software oppdateringen som kommer i høst, det nevnes bare forvarming av batteri mtp hurtiglading såvidt jeg har lest.