Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Se dette! TV 2 hjelper deg i kveld kl20.30 torsdag 30. april tester billig elbil

Startet av Electric cars in Norway, torsdag 30. april 2020, klokken 08:46

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på fredag 01. mai 2020, klokken 15:32
Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 01. mai 2020, klokken 14:40
Var innom BOS i går for å se på E-208. Men ingen inne. Synd at baksete var så trangt men men. Har man små barn så går det bra så jo Benny på videoen.

Ja, han er jo passe lang, men ville fått brukbart med plass bak meg, tror jeg. Jeg er 170 cm, men er kort i beina, så liker å dra meg langt frem. Det burde gi den ekstra plassen han trenger.

Så er du ikke veldig lang selv, så vil du kunne ha bilen selv når ungene begynner å bli tenåringer.

RJK, ja takk for info. Jeg har som sagt ikke sett den E-208 i levende live selv. Men dersom den er i H Kona electric segmentet men med noe dårligere plass sammelignet med Kona (noe jeg antar) så er det typisk en nr 2 bil og da vesentlig for de som sitter i forsetet. Men men alle forbehold her, for jeg har ikke sittet i baksetet selv på E-208. Merker jeg gleder meg stort til å få prøvekjøre den E-208. Jeg er så heldig at jeg kjenner en i BOS systemet så jeg har noen fordeler der, for å si det på den måten :+1: :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA