Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Offisielle bilder lekket

Startet av JorgenM, mandag 27. april 2020, klokken 18:24

« forrige - neste »

pekle

Sitat fra: LFC på lørdag 26. september 2020, klokken 08:40

Hva er poenget med 8 linjer i «underskriften»?
Det blir jo bare unødvendig mye uinteressant tekst å scrolle forbi.
Til og med kansellerte biler har du tatt med.
Kan Admin rette på dette?
Kan vel bare slå av visning av andres signatur i innstillingene?

turfsurf

Sitat fra: LFC på lørdag 26. september 2020, klokken 08:40
Hva er poenget med 8 linjer i «underskriften»?
Det blir jo bare unødvendig mye uinteressant tekst å scrolle forbi.
Til og med kansellerte biler har du tatt med.
Kan Admin rette på dette?
Hva er poenget med å bruke energi på noe slikt? Liker du det ikke, så slå av visning, bruk Tapatalk eller ignorer meg. Hvilke elbiler jeg har hatt sier noe om hva jeg har erfaring med, og hvor jeg kommer fra, og er relevant i diskusjoner på forumet.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

batterimannen

Sitat fra: turfsurf på lørdag 26. september 2020, klokken 21:59
Sitat fra: LFC på lørdag 26. september 2020, klokken 08:40
Hva er poenget med 8 linjer i «underskriften»?
Det blir jo bare unødvendig mye uinteressant tekst å scrolle forbi.
Til og med kansellerte biler har du tatt med.
Kan Admin rette på dette?
Hva er poenget med å bruke energi på noe slikt? Liker du det ikke, så slå av visning, bruk Tapatalk eller ignorer meg. Hvilke elbiler jeg har hatt sier noe om hva jeg har erfaring med, og hvor jeg kommer fra, og er relevant i diskusjoner på forumet.

Tror ikke administratorer pleier å "rette" på signaturene til folk  :police:
Når man først er inne på det, så er jeg litt enig med kansellerte biler, der har man ikke erfaringen med bilen. Har ikke med ID.3 eller DS3 E-Tense som jeg kansellerte. Men siden det er en Tesla så er det kanskje kansellering etter utlevering? Hadde aldri tenkt på det hvis vi ikke allerede hadde vært inne på denne avsporingen...tråden handler om av iX3.

Det ble Enyaq iV80X på meg. Selv etter 6% rabatt så synes jeg iX3 ligger for høyt i pris.   
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA