Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer med 62 kw

Startet av reitsma, fredag 24. april 2020, klokken 00:45

« forrige - neste »

reitsma

Hei

Fruen vurderer kjøp av Leaf e+ før prisen går opp. Kjører selv I3 og er meget fornøyd med den, leser litt blandete tilbakemeldinger da den kom ut men synes prisen er konkurransedyktig.

Klok valg?

Marius Kotsbak

Er rimelig godt fornøyd med den, bortsett fra setene. Til de prisene de ligger på nå så er den mer attraktiv. Om man ikke trenger så mye plass så ville jeg nok vurdert Kona 2020-modell istedet (som nå har fått app).

Og så må man jo regne med skremselsen om prisoppgang kan være falsk eller at kronekursen om ikke lang tid normaliserer seg og prisene igjen går ned.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

erikoe

Er veldig fornøyd med min 62kW. Stille og rolig å kjøre, masse plass i baksete og bagasjerom. Så lang rekkevidde at behovet for hurtiglading faller bort for de fleste. Min erfaring er at bilen leverer over oppgitt WLTP rekkevidde. God byggekvalitet.
For vi som kjøpte den til dagens kampanhepris må jo det sies å være et godt kjøp.

Electric cars in Norway

Enig. Nyeste Leaf er en flott bil. Løp&kjøp :+1:

reitsma

Vi sjekker lagerbeholding hos forhandler i morn, da blir det nok elbil nr 2...  :+1:

Electric cars in Norway

Sitat fra: reitsma på fredag 24. april 2020, klokken 19:15
Vi sjekker lagerbeholding hos forhandler i morn, da blir det nok elbil nr 2...  :+1:

Hei igjen reitsma :+1: Hvordan gikk det? ble det en Leaf :+1:  Nå stikker alle prisene oppover på alle nye elbiler virker det som siden krona er så lav. Se bilde jeg tok fra Leaf som stod utenfor hos BNH i helgen.

Det er et smart valg hvis man liker den LEAF biltypen :+1: altså ikke SUV fasongen som nå "alle vil ha" virker det som  :D :D  he he litt humor her altså ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA