Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Se dash cam opptak i bilen

Startet av ToWalkOrDrive, onsdag 22. april 2020, klokken 11:20

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Ser at den siste oppdateringen på Model Y gjør at en kan se sentry mode opptak og andre dash cam opptak i bilen! Satser på at det og går på Model 3 snart....samt andre filbehandlinger, som å slette osv.
Tesla Model Y                         2021-

ryback

Jeg har denne funksjonen i min model 3. versjon 2020.12.5. Fikk vel den versjonen forrige uke.

z4rd

#2
Dette har vært mulig siden 2020.12.5, ja. Brukt dette en liten stund nå. Fungerer helt topp. Blir/blitt diskutert i SW-delen av forumet i en rekke ulike tråder: https://elbilforum.no/index.php?board=123.0

Blant annet i "2020.12" og "Dashcam viewer"
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

knegg

Fungerer helt topp frem til det krasjer og man må ta en reboot :D
2020 Model 3

z4rd

Ikke kræsjet en eneste gang her i TM3.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Mondeo

Sitat fra: knegg på onsdag 22. april 2020, klokken 13:56
Fungerer helt topp frem til det krasjer og man må ta en reboot :D

Tøm disken din.
Ikke opplevd en eneste kræsj hos meg. Men den slet litt med veldig gamle filer. Sikkert vært endret noe i codec eller noe.

ToWalkOrDrive

Hmmm....jeg har visst sovet i timen her. Bra det fungerer. Må få oppdatert soft/firmware. Den vil jo ikke installere over 4G, men prøvde å la mobilen leke hotspot, men så ut til å ha låst seg rett etter start. Får håpe Tesla fikser det på service den skal inn på.
Tesla Model Y                         2021-

Kjettern

Da jeg ringte tesla, så fikk jeg høre at 12.5 oppdateringen var trukket grunnet mange feil. Fikk nemlig denne opp en dag, men neste dag var den borte og siden har den ikke dukket opp igjen
Model 3 LR 2019 Sort
Model 3 P 2021 Blå

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA