Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Privatmodus

Startet av Skrotten, tirsdag 21. april 2020, klokken 21:06

« forrige - neste »

Skrotten

Hei.

På NissanConnect Services appen får jeg varsel om at Privatmodus er aktivert og deaktivert.

Hva er dette, noen som vet ?

T-Max

Hver gang når du starter bilen, får du et spørsmål fra Nissan på skjermen i bilen. Her kan du svare ok eller avvis. Her har du sannsynligvis svart avvis. Dermed hindrer du bilen i å kommunisere med Nissan og da får heller ikke du noen info på appen. Kan det være dette?

Skrotten

Kan nok være det som er årsaken, jeg kan ha trykket på avis selv om jeg mener jeg alltid har trykket ok, men som sagt, jeg kan ha trykket feil. :)

Svein Evensen

Har aldri fått opp spørsmål om dette da jeg starter bilen. 2020 mod. Hvilken årsmodell er dette?

unik42

Har 2020 E+, spørsmålet kommer hver gang bilen starter.
2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA