Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvordan Soul har jeg kjøpt?

Startet av Joachim@sancon.no, tirsdag 21. april 2020, klokken 20:08

« forrige - neste »

Joachim@sancon.no

Jeg klinte til og kjøpte en Soul usett på tvangsauksjon i går. Bilen har noen skrammer, men prisen var såpass bra at jeg er ikke veldig bekymret.

Når jeg søker opp VIN nummer så kommer det opp at bilen er en 2018 Model, men den er registrert første gang i Norge høsten 2017. Ser ut til at bilen er en fransk Modell.

Det jeg er mest spent på er hvordan batteri som er i bilen, om det er 27kwh eller 30kwh. Noen som vet om dette kan avleses på vin?

Nummeret om noen kan type modell typene er KNAJX81EFJ7023865

Ellers fulgte det ikke med sommerdekk på bilen, så må ha nye dekk/felger. Er det slik at de må være spesielt til Soul mtp tpms? Hadde vært fristende å finne noen brukte, da dette blir en ventebil for meg.



arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

hanche

Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Nogesta

Siffer 10 i chassis nr er J, så 2018 modell

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA