Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kodinger på e-up

Startet av Didrik Olstad, mandag 13. april 2020, klokken 19:57

« forrige - neste »

Didrik Olstad

Hei e det noen som driver me kodinger her og har gjort noen tweeks på sin e-up? Ser det må være en lys sensor på bilen så lurer på om noen har fått den koder så lys slår seg på i tunell eller i mørke? :)

Elmo

#1
Hvis du søker eller leter så finnes det tråder ang. at folk har endret småting med VCDS kabel. Bla. baklys alltid på. Her er en av dem: VCDS på E-up!

Men - allefall på litt eldre eUp så bytter man hele lysbryteren for å få automatisk tenning av lys. Det finnes det også minst en tråd på:  Automatisk tenning av lys
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

MadsV

Har satt inn ny lysbryter på min, fungerer helt fint med tunneler osv. Up er en simpel bil så du får ikke gjort så mye, ihvertfall ikke på min 14 modell. Har skrudd på parklys sammen med led, 5 blink ved touch på blinklysbryter(isteden for 3), skru av beltevarsel.. ellers er ikke det så mye annet å gjøre

Didrik Olstad

Ja har merket dette 😂 eg fikk til comfor åpning av takluke via nøkkel og at drl slår seg av den side eg sitter på blinklys og det var vell igrunnen det ja😂 men e merkeligt at en ikke kan koble seg inn på den lys sensor som e i bil og få full lys via den

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA