Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Citroën C4

Startet av GeirOlav, fredag 10. april 2020, klokken 16:58

« forrige - neste »

GeirOlav

Sitat fra: Nilsern på torsdag 08. oktober 2020, klokken 23:30
Det er manuell 6-veis justering på standardseter shine. Spurte selger, han sjekket opp.

Får el seter og massasje på ë-C4 om man bestiller dette.
2015 E-Golf *Solgt
2017 E-Golf Facelift
2021 Citroën ë-C4 Shine

Nilsern

#31
Forvirring angående seter... I konfigurator så står det "HYPE BLACK DELSKINN +5500, Advanced Confort Seats Skinnseter (inkludert elseter og korsryggmassasje)". Er det skinn eller delskinn? HYPE RED er iallefall skinn. Både HYPE BLACL og HYPE red elektrisk med massasje. Står ikke noe om memory, noe som ofte betyr at det ikke er det... Uansett ikke galt pristillegg.

Edit: har fått klargjort at både HYPE BLACK og HYPE RED er delskinn, el uten memory.

Ikke så galt tillegg for oppgradert stereo heller (3100), men samme merke på standard og oppgradert. Heholdsvis ARKAMYS Standard HiFi 6 høyttalere og ARKAMYS HiFi med 8 høyttalere (Subwoofer og forsterker). Lurer på om forskjellen bare er forsterker og sub (mer bass) eller om enkeltkomponentene også er av bedre kvalitet. Virker som om man mister baksetevarme ved oppgradert stereo.




telcontar

Sitat fra: Nilsern på fredag 09. oktober 2020, klokken 07:56
Virker som om man mister baksetevarme ved oppgradert stereo.

Er subwoofer vibrasjoner som sørger for varme i baksetet da?  :P

knutmy

Noen som vet når man kan prøvekjøre en e-c4?


Nilsern

#34
Selgeren min håpte på demobiler før jul og kundebiler i januar/februar edit februar / mars

GeirOlav

2015 E-Golf *Solgt
2017 E-Golf Facelift
2021 Citroën ë-C4 Shine

Bidda

Bra. har du hørt noe om når dere får bil til visning?
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

johagster

25.Desember var visstnok distribusjonsdato på biler fra Drammen til forhandlere.

Skal lure på hvordan hurtigladefarten blir på vinterstid på disse PSA bilene. Denne skal visstnok få oppvarmet frontrute, men det beste hadde vel vært om de hadde prediktiv oppvarming av batteripakken før ladestopp. 100kw og 250km rekkevidde på vinter er helt greit. 30-40kw og 250 er ugreit.

De må måle seg mot neste generasjon Hyundai bl.a. som vil få 350kw ladefart.

komfort

Så e-C4 på veien i Oslo i går. Sjekket reg.nummeret og bilen er registrert 20. november. Ringte Citroën og de sa det er importøren som har fått den for å vise til journalister. Så veldig fin ut. Jeg har bestilt en selv, og fant ut i går at bilen vil vises i Fredrikstad 11. desember, og Oslo den 12. eller 13.
2019 Zoe - solgt
2013 Leaf - solgt
2012 i-Miev - solgt

ProsjektX

Sitat fra: komfort på tirsdag 24. november 2020, klokken 11:35
Så e-C4 på veien i Oslo i går. Sjekket reg.nummeret og bilen er registrert 20. november. Ringte Citroën og de sa det er importøren som har fått den for å vise til journalister. Så veldig fin ut. Jeg har bestilt en selv, og fant ut i går at bilen vil vises i Fredrikstad 11. desember, og Oslo den 12. eller 13.
Fikk du en rute over hvor den blir å se, eller finnes det på nett noe sted?
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

komfort

Nei, så den bare tilfeldig da jeg kjørte på E6 nordover ved Alnabru. Jeg ringte til BOS i Oslo for å høre om de hadde en tilgjengelig visningsbil, og det var de sa det var importøren som hadde fått den. Derfor har jeg ikke flere detaljer, dessverre.
2019 Zoe - solgt
2013 Leaf - solgt
2012 i-Miev - solgt

komfort

#41
Med tanke på når den kan besiktiges hvor, så ring din lokale Citroën-forhandler.
2019 Zoe - solgt
2013 Leaf - solgt
2012 i-Miev - solgt


Stikkkontakt

Er det noe rabatt å hente på denne?
Ser det drar litt av gårde med ekstrautstyr. blir fort 310-315.000 med ekstrautstyr.
Men jeg føler(uten å ha sett denne,men andre på samme plattform) at det er verdt å legge 50000 mer på bordet for denne enn for MG ZS EV.

Edison

Det er vel som oftast mogleg å få litt rabatt. Tenker du å eventuelt ikkje gå for Shine til 320 000? På Feel Pack må ein ut med 11500 ekstra for adaptiv cruice control, og då er ikkje avstanden stor opp til toppnivået.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA