Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Halvljusautomatik?

Startet av Skagget, fredag 17. april 2020, klokken 08:42

« forrige - neste »

Skagget

Har PIV 4 halvljusautmatik? Har för mig att jag sett det någonstans, men det är ingen halvljusautomatik på min.
Så funderar på om den inte finns eller om den är trasig.

För övrigt gick min lithiumkonverterade Th!nk genom besiktningen här i Sverige igår! Vi har inga krav på specialbesiktning med byte av batterikemi, så det är mycket enklare att konvertera här.

Falköping, Sverige

Think City -99 (Projekt)
Renault Clio Electrique -96
Toyota Prius -10

elektrolux

Heldige dere.

Kunne kanskje tilbudt litium konverterte Think Classic til det Svenske markedet?

PIV4 har automatisk lys som standard.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Skagget

Den är ju förhållandevis enkel att konvertera, och bra mycket modernare än Clio Electrique, så att exportera några Th!nk-lik från Norge till Sverige och konvertera kanske hade varit en bra idé!

Tack för svaret, vad kan vara fel när automatiken inte fungerar?
Falköping, Sverige

Think City -99 (Projekt)
Renault Clio Electrique -96
Toyota Prius -10

Caspar

Nei, nei, nei ingen Classicer ut av Norge. Dette er jo en kulturskatt vi må ta vare på her i Norge. Men nårjeg tenker meg om så har jeg jo importert både Minien min og en flakmoped fra Sverige, og det er jo begge flotte kjøretøy som kanskje burde vært i Sverige. Ok da, hvis dere tar godt vare på Thinkene våre så er det greit
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA