Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Homelink

Startet av jokke, onsdag 08. april 2020, klokken 21:06

« forrige - neste »

jokke

Kjøpte homelink til min M3P, så viser det seg at jeg ikke får homelink i mobil appen.
Kun de som har FSD eller EAP har homelink knapp i appen (under controls).
En av grunnene til at jeg kjøpte dette var å slippe fjernkontrollen til garasjen i lomma.
Kanskje jeg må sende Elon en tweet?

HCO

Du burde ha sjekket med forumet her først...
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

jpg

Sitat fra: jokke på onsdag 08. april 2020, klokken 21:06
Kun de som har FSD eller EAP har homelink knapp i appen (under controls).

Sikker på dette? Hadde ikke knappen på min forrige mobil jeg heller, selv med HW3 og FSD i boks. På nye mobilen, dukket den opp umiddelbart. Den gamle mangler knappen fortsatt.

Antar det har med Android versjon å gjøre, API level for å være spesifikk.

Kjøp deg ny mobil  :police:
2019 Tesla Model 3 LR AWD HF FSD

krister461

Jeg har knappen på bil med FSD og ikke på bil med ordinær autopilot. Samme mobil og app.

jokke

Sitat fra: krister461 på onsdag 08. april 2020, klokken 22:16
Jeg har knappen på bil med FSD og ikke på bil med ordinær autopilot. Samme mobil og app.
Betaler ikke 50000kr for å få knappen  :)

TøddiVedder

Er ikke hovedsaklig knappen man får for 50.000...

z4rd

#6
Godt poeng av jpg. Dobbeltsjekk også at app-versjonen du kjører er fra siste release.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

jokke

Sitat fra: jpg på onsdag 08. april 2020, klokken 22:13
Sitat fra: jokke på onsdag 08. april 2020, klokken 21:06
Kun de som har FSD eller EAP har homelink knapp i appen (under controls).

Sikker på dette? Hadde ikke knappen på min forrige mobil jeg heller, selv med HW3 og FSD i boks. På nye mobilen, dukket den opp umiddelbart. Den gamle mangler knappen fortsatt.

Antar det har med Android versjon å gjøre, API level for å være spesifikk.

Kjøp deg ny mobil  :police:
Har iphone pro max, ikke den som er problemet

krister461

Sitat fra: z4rd på torsdag 09. april 2020, klokken 08:11
Godt poeng av jpg. Dobbeltsjekk også at app-versjonen du kjører er fra siste release.
Det har ikke noe å si.

jokke

Sitat fra: TøddiVedder på onsdag 08. april 2020, klokken 23:00
Er ikke hovedsaklig knappen man får for 50.000...
i Norge er det det  :)

Contango

Sitat fra: jokke på onsdag 08. april 2020, klokken 21:06
Kjøpte homelink til min M3P, så viser det seg at jeg ikke får homelink i mobil appen.
Kun de som har FSD eller EAP har homelink knapp i appen (under controls).
En av grunnene til at jeg kjøpte dette var å slippe fjernkontrollen til garasjen i lomma.
Kanskje jeg må sende Elon en tweet?
Kjøpte du Homelink etter levering? Hva betalte du i så fall og kunne du vente på bilen mens de gjorde jobben på verkstedet?
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

z4rd

Sitere meg selv fra en tidligere tråd:

SitatJeg vurderte å få det ettermontert i min 2020 TM3 LR, men tror jeg kommer til å droppe det. Har HomeLink originalt i X, men har bare valgt å legge en fjernkontroll til porten i 3'ern.

Jeg var i kontakt med K100 og fikk vite at det var en 3-4 timers jobb, og man kan vente mens de gjør alt klart. Prisen jeg fikk var kr 2702,- inkl. deler, jobb og skatt/mva.

Fikk også vite at bilen måtte inn og de ikke tok denne jobben på Mobile Service. Tror de faktisk må skru av frontfangeren.

I USA tar de $300 for jobben.

Undersøkte dette for ca 2 mnd siden.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

TøddiVedder

@jokke. Nei, man får jo autopark og summon, samt filbytte i autopilot, og kjegler og trafikklys  ;)

jokke

Sitat fra: TøddiVedder på søndag 12. april 2020, klokken 16:17
@jokke. Nei, man får jo autopark og summon, samt filbytte i autopilot, og kjegler og trafikklys  ;)

Kjegler og trafikklys har jeg. Hadde FSD på forrige bil, og det eneste som fungerte halvveis bra var filskifte.
Summon er en vits i Europa  :)

jokke

Sitat fra: Contango på søndag 12. april 2020, klokken 10:35
Sitat fra: jokke på onsdag 08. april 2020, klokken 21:06
Kjøpte homelink til min M3P, så viser det seg at jeg ikke får homelink i mobil appen.
Kun de som har FSD eller EAP har homelink knapp i appen (under controls).
En av grunnene til at jeg kjøpte dette var å slippe fjernkontrollen til garasjen i lomma.
Kanskje jeg må sende Elon en tweet?
Kjøpte du Homelink etter levering? Hva betalte du i så fall og kunne du vente på bilen mens de gjorde jobben på verkstedet?

Ja etter levering, bestilte via app mobile service. 3200kr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA