Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fortum, Hjelmeland.

Startet av aronesen, mandag 06. april 2020, klokken 09:24

« forrige - neste »

aronesen

Jeg måtte en dagstur tur til Hjelmeland i går, og var avhengig av å lade på flexladeren til Fortum for å komme meg tilbake igjen.
Men, da jeg koblet til ladekabelen lyste det rødt i begge uttakene.
Etter en telefon til Fortum, fikk jeg følgende beskjed: "Å ja den laderen, jeg kan prøve å omstarte den, men det vil nok ikke hjelpe. Det har vært mye problem med den og siste vellykkede lading var i slutten av februar. Du må nok finne en annen lader. Vi må nok sende ut noen til å se på den."
WTF. Laderen har vært ute av drift i over en måned og ingen har tenkt at man kanskje skulle få den fikset? Det hjelper heller ikke at den ser ut som operativ i ladekartet.
Dette er for dårlig.

Hell i uhell var at på grunn av arbeid i havneområdet var det tilgjengelig en boks med byggstrøm så jeg fikk ladet nok til å komme meg til neste funksjonelle lader.  >:(

Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA