Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Venter du på oppgradering til FSD (avstemning)

Startet av Motorwatt, onsdag 01. april 2020, klokken 11:11

« forrige - neste »

Motorwatt

Nå er oppgraderingen i gang. I første rekke S/X som kan gjøres nå, og TM3 som starter i mai (sammen med de resterende).
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

oggy007

Fantastiske nyheter! Jeg har opprettet servicetime i appen og slengt på en liten "forespørsel" om dette er mulig å ta samtidig som 1 gangs servicen på bilen min. Som forøvrig er gått 40.000 km og ca 1 og 4 mnd gammel.
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

trikola

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 01. april 2020, klokken 11:11
Nå er oppgraderingen i gang. I første rekke S/X som kan gjøres nå, og TM3 som starter i mai (sammen med de resterende).
Hvor har du det fra?
TM3LR EAP+FSD 3.2019 "el Tekno Gigante"

geear


oggy007

Jeg kan også bekrefta faren til en kamerat av meg plutselig fikk beskjed at «delene dine var på lager» han ringte, mest litt småirritert for han hadde ikke bestilt noen deler! Ble temmelig glad da det viste seg å være HW3 oppgadering! Tror det var Rud han hadde bilen sin.
Jeg bestilte service på Tirsdag, og slang med at jeg gjerne kunne vente med service hvis HW3 kom nå i vår, men fikk just melding at de ikke har noe informasjon rundt når dette kommer. Dette er Tesla Kristiansand.
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

ELoldtimer

#5
Jeg fikk ikke no HW3 i Haugesund i dag. Info om dette var sparsommelig  :-\
Men ellers "a great meeting" og kjekke medarbeidere. :+1:
Nærlys har vært litt "sparsommelig" men det skal fikses på neste service. HGSD er ikke kommet skikkelig i gang enda, men vi er glade for et lokalt verksted!
Edit; kom på at det var 1.April i går, men sjekket at Motorwatt la ut sin info 31.Mars, heldigvis ;)

Vaduz

De har vel plutselig overskudd av MCU3 nå som de ikke lager biler, fint å bli ferdig med dette når det uansett er stille:)

pers1

2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Milzit

Fikk SMS fra Tesla i går om at de har booket time til meg for FDD upgrade Første gang de har gjort noe proaktivt selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vaduz


Milzit


Vesel

#11
Venter på oppgradering til hva? HW3/AP3? Det starter nå i mai i Europa? Så vidt jeg vet er det allerede en del i USA som har fått.
Er visst bare bytte til en kraftigere prosessor, så ikke kjempespennende i seg selv, men autopiloten skal visst fungere bedre og kunne vise mer på skjermen. Fett det.
Håper ennå litt at de skal kaste inn håndkleet og satse på LIDAR, men er neppe noe sjans der. 😁
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Hasse79

#12
Fikk retrofit FSD-computer i dag. Sendte forespørsel i appen 31. mars. TMS 75 D 2018 MCU2. Trondheim.

Får ikke gjort om på avstemmingen (i toppen) jeg gjorde her for to uker siden, så nå er vi minst 6 stk som har fått.

MODERATOR

Det skal nå være mulig å endre stemmegivning.

MVH
Moderator
2018 Tesla Model S 75D
2015 BMW i3

Sulle

Fikk SMS i dag:
«Hei Sigbjørn, Vi mottar snart deler for HW3 oppgradering og har satt opp en avtale 10 juni klokken 07:30. Om avtalen ikke passer kan du ombooke via mobilappen. Mvh. Tesla Stavanger»
Skal nok få det til å passe😊
MCU 1
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

geear

Har fått samme melding, bare noen dager før, men ironisk nok så har også schedule service forsvunnet fra appen.  :laugh:

Men kjekt at de er klar til å også ta MCU1-bilen min (X AP2.5).  :+1: har bare hørt om MCU2-biler til nå. Hvis ikke flere feil følger, da... :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA