Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stronger policies to promote electric cars to tame the Corona crises in the car industry 

Startet av elbil.no, tirsdag 31. mars 2020, klokken 13:30

« forrige - neste »

elbil.no

Stronger policies to promote electric cars to tame the Corona crises in the car industry 

As we are witnessing major UK, US and European carmakers to stop or cut production due to the horrendous Corona epidemic, not only do we see a massive economic shock in the car industry and for employees, but we are also witnessing a potential pause in the transformation from fossil-fueled to electric cars all over Europe.  

Source: Stronger policies to promote electric cars to tame the Corona crises in the car industry 
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA