Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Congratulations! Your full Self-Driving Capability upgrade was successful

Startet av AndersS, onsdag 25. mars 2020, klokken 14:36

« forrige - neste »

AndersS

Fikk denne meldingen på skjermen i dag:
"Congratulations! Your full Self-Driving Capability upgrade was successful".

Noen som vet hva det betyr?
Jeg kjøpte bilen med FSD i mars 2018, så det er ikke fordi jeg har shoppet nye funskjoner i det siste.

x75D, AP 2,5, MCU1, sw: 2020.4.1 (oppgradert for et par uker siden.)
Tesla Model X75D (2018, AP 2,5, MCU1)

Motorwatt

Kanskje de bare nå har oppdatert bilen din i henhold til det du har kjøpt? FSD er foreløpig bare en software-oppdatering.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

AndersS

2 år etter at jeg kjøpte bilen har de endelig fått syncet den..? Er vel ikke så veldig overasket hvis det er det som har skjedd nå, men hadde håpet at det var noe mer spennende enn det.
Tesla Model X75D (2018, AP 2,5, MCU1)

Motorwatt

Kanskje dette er første tegn på at de nå vil starte med oppgradering til FSD-computer i Europa? Må vel bare ha litt orden i sysakene først  :D.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

mikaelf

TMY - LR AWD (2022 HW3)

geear

Må være en bug. Jeg har ikke fått den nå på min, men fikk den da jeg faktisk kjøpte FSD.

Motorwatt

Tror nok det bare er en opprydding, og at de nå sender oppgraderingen til de som har kjøpt FSD, men ikke har fått det registrert. Det er jo ikke noen forskjell så ingen har merket noe.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA