Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Frunk - hvilken kasse bruker du?

Startet av Rambutan, fredag 07. juni 2024, klokken 13:53

« forrige - neste »

RJK

Fordel kostnaden utover eiertid på bilen, så blir det mer spiselig. ;)

Dette var ikke det dyreste jeg har sett (dog for andre biler).

Så må man kanskje innse at spesialløsninger for biler med relativt begrenset salg (og derved lite markedspotensial), fører til at produktutviklingskostnader må fordeles på færre enheter.

I tillegg følger det og at produksjonsprosessen heller ikke blir ikke like sømløs som når de kan produsere i store kvantum. Dermed blir produksjonskostnaden per enhet endel større enn dersom man kunne masseprodusert den.

Også jobben med å pakke og sende enkeltvis til kunder, med masse manuell behandling, tar og tid og derved gir høyere lønnskostnader per enhet.

Til selve produktet, her får du absolutt en romslig frunk-kasse, som med litt inndelinger kan være lett å ha orden på. Og man får med endel mer i den enn hos endel konkurrenter. Jeg ville definitivt kjøpt, om jeg hadde en MG ZS, og ofte pakker den full i forbindelse med turer!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA