Bilmerker > BMW i3

Verdig erstatter til i3?

(1/10) > >>

Stikkontakten:
Eide en BMW i3 60ah i ca. 4 år som jeg var meget fornøyd med, og er på utkikk etter en erstatter. Har vurdert mange andre biler, men det er ingen jeg virkelig har lyst på. Så vurderer å gå til innkjøp av i3S 120ah.

Det eneste jeg savner på i3 er mulighet for frakt av ski/sykkel.

Er i3S 120ah et godt kjøp i dag? Evt. andre alternativer i samme kategori/pris?

Klykken:
Billigste model 3, sr+.

TM:

--- Sitat fra: Stikkontakten på Tirsdag 24. Mars 2020, klokken 12:29 ---Er i3S 120ah et godt kjøp i dag? Evt. andre alternativer i samme kategori/pris?

--- Slutt sitat ---
Ja  det synes jeg, forutsatt at du kan leve med begrensningene. Henter selv en ny i3 på torsdag. Tror det blir nr. 9 eller 10 i rekken, men jeg bytter vel bil litt oftere enn folk flest 😏. Prøvekjørte e-2008 her om dagen, og synes ikke den ga den samme kvalitetsfølelsen. Å eie i3 er ekstremt vanedannende.

Orbit:
Litt fler enn de fleste der ja  :) (Men vurderer selv å kjøpe en ny i3 når den en gang kommer i siste runde før de stenger produksjon)

Stikkontakten:

--- Sitat fra: TM på Tirsdag 24. Mars 2020, klokken 17:18 ---
--- Sitat fra: Stikkontakten på Tirsdag 24. Mars 2020, klokken 12:29 ---Er i3S 120ah et godt kjøp i dag? Evt. andre alternativer i samme kategori/pris?

--- Slutt sitat ---
Ja  det synes jeg, forutsatt at du kan leve med begrensningene. Henter selv en ny i3 på torsdag. Tror det blir nr. 9 eller 10 i rekken, men jeg bytter vel bil litt oftere enn folk flest 😏. Prøvekjørte e-2008 her om dagen, og synes ikke den ga den samme kvalitetsfølelsen. Å eie i3 er ekstremt vanedannende.

--- Slutt sitat ---

Tenker at den har vært på markedet i ca. 7 år, og vil kanskje være utdatert om 2-3 år. Men ser ingen andre kandidater som gir meg samme "god følelse" og som er bygget som en el-bil fra start.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning