Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny drakt på forumet!

Startet av Elbilforum admin, tirsdag 07. mars 2023, klokken 01:24

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: AndreasBS på torsdag 10. august 2023, klokken 10:00Hei, nå har vi en oppdatering til tapatalk funksjonaliteten lansert.
Noen som kunne testet om det fungerte som før nå?
Ser slik ut


Sent from my iPhone using Tapatalk

suverin

Får denne fortsatt på group "elbil.no - Norsk elbilforening":
"Nettverksfeil, prøv igjen senere. (get_config)"
Kjører Solterra og Model 3.
«Can the Solterra Subaru? - Holy shit! Yeah! There is absolutely no reason not to go do Subaru stuff in the Solterra!»

Erik Ola Ulvestad

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

førategangtesla

De siste ukene har jeg ikke fått varsel når det postes i tråder jeg har svart i. Flere som opplever det samme? Alt ser bra ut i Innstillinger for varsler. Den eneste tråden jeg får varsel om er i tråden om strømprisen, der skrev jeg for lenge siden.

TB

Det er en funksjon i starten og helt nederst i hver tråd der det kan velges om en ønsker å motta varsel.
Standard er ingen varsel.
Jeg har aktivert varsel på denne tråden nå.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Electric cars in Norway

Tror det er flere muligheter alt etter oppsett. 

Jeg bruker på iPhone den knappen til høyre øverst som heter «brukerhandlinger» se bilde jeg vedlegger.

Jeg velger å bli varslet om de trådene jeg er interessert i.

førategangtesla


TB

Jeg har ikke mottatt varsel på epost så langt.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Electric cars in Norway

#98
Sitat fra: Erik Ola Ulvestad på søndag 29. oktober 2023, klokken 23:39Får feil for elbil.no
Bilde vedlagt.
Erik :+1:  Her skjer det lite ift Tapatalk integrasjonen siden du postet i oktober.

Testet på nytt nå ifm ny Android mobil. Jeg fikk samme feilmelding som du fikk

Andreas, you fix?

Nomade

Hvorfor lagres ikke "uleste innlegg" ??

Eksempelvis: Jeg gikk inn på uleste innlegg i går, men ble ikke ferdig å lese de jeg var interessert i. Så om jeg vil fortsette på det i dag, så er de borte.... Det er bare ulest innlegg siden sist jeg var innom forumet.

Dette fungerer jo på alle andre forum jeg er medlem i rundt om på nettet. Har ikke funnet noen innstillinger på dette her? 

RJK

Er dette på mobil?

Bruker selv PC for å lese forum, og dersom jeg ikke klikker inn på en artikkel, vil den være ulest fremdeles om jeg går inn senere.

Klikker jeg på en artikkel, så vil den riktignok forsvinne, med mindre jeg ikke gikk inn på siste side, men den siste jeg husket nummeret for. Den siden du gikk inn på oppfattes som lest, men som sagt, kommer en side til, så er jo ikke den "lest".

Om du har lest siste side, men det er kommet flere sider til så du har 1 eller 2 uleste sider, mener jeg å huske at den ikke tar hensyn til dette, bare om du har åpnet siste side.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Nomade

Sitat fra: RJK på torsdag 14. mars 2024, klokken 10:39Er dette på mobil?

Det er godt mulig ja, har vært bortreist på jobb en periode og har da bare brukt mobil og nettbrett. Skal sjekke litt mer nå et par dager fremover å kun bruke pc. Men når jeg tenker litt tilbake så kan det godt være at dette er et mobil/tablet problem ja.

Men hvorfor skal det være et problem på slike enheter mon tro? Jeg bruker forøvrig bare Google Chrome på alle enheter jeg bruker. 

RJK

Sitat fra: Nomade på torsdag 14. mars 2024, klokken 11:45
Sitat fra: RJK på torsdag 14. mars 2024, klokken 10:39Er dette på mobil?

Det er godt mulig ja, har vært bortreist på jobb en periode og har da bare brukt mobil og nettbrett. Skal sjekke litt mer nå et par dager fremover å kun bruke pc. Men når jeg tenker litt tilbake så kan det godt være at dette er et mobil/tablet problem ja.

Men hvorfor skal det være et problem på slike enheter mon tro? Jeg bruker forøvrig bare Google Chrome på alle enheter jeg bruker.
Jeg vil tenke det er pga "tvunget refresh" på sidene, så da kan det hende det fort faller ut på "husken" i mobil-nettleseren. Kommer ikke på noe annet i farta som kan gjøre det!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA