Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Renner inn noen vanndråper i maskinvask

Startet av castortroy, søndag 22. mars 2020, klokken 17:46

« forrige - neste »

castortroy

Noen andre som opplever at det renner inn noen vanndråper i løpet av maskinvask, både med og uten børster? Har opplevd at det venstre bakvinduet lekker inn noen få dråper under vask de to gangene jeg har gjort dette. Renner visst inn noe på siden selv om det ser rimelig tett ut utenfra. Dette er noe som skjer under vask, og ikke etter man åpner døren. Noen mener dette kan skje på rammeløse vinduer, mens noen mener dette ikke skal forekomme. Dette er kun på det ene vinduet.

Kjettern

Har ikke opplevd lignende nei. Har en model 3 fra juni 2019 og har kjørt den i børsteløs vask et par ganger. Det har gått fint uten vann inntrengning. Kanskje du burde ringe tesla service og høre med dem?
Model 3 LR 2019 Sort
Model 3 P 2021 Blå

Taben

#2
Hei. Jeg opplevde det samme, noen få vanndråper ved vask- innenfor ett vindu. Etter at jeg begynte å sjekke alle fire lukkemekanisme knappene, slik at vinduene er helt oppe og samtidig låste bilen med ikonet på skjermen, så har problemet ikke oppstått. Dette gjør jeg hver gang jeg har kjørt inn bilen i vaskehallen og vasker i børsteløs bilvask. Ved å gjøre dette opplever jeg at vindu lukkes de siste millimeter.   

Jeg avbestilte dermed service punktet.
3 x Tesla CT i bestilling
Tesla Model YP, Hvit Desember 2022
Tesla Model YLR, September 2022 Solgt
Tesla Model YLR, August 2022 Solgt
Tesla Model 3, Februar 2019. Solgt
Tesla Model 3, Mars 2019. Solgt
Tesla Model X P100D, Oktober 2017. Solgt
Jaguar I-Pace, Oktober 2018, Solgt
Leaf, September 2017, Solgt
Tesla Model X Signatur P90D, August 2016, Solgt

Topsy

Jeg fikk dette alltid på en tidligere bil (opel) med rammeløse vinduer. Høyt trykk på vannet presset seg inn under lista på oversiden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA