Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Palm til Nikkometer vil ikke starte/slå seg på?

Startet av ebye, lørdag 21. mars 2020, klokken 15:23

« forrige - neste »

ebye

Jeg har et
Nikkometer - Palm m515 som har fungert utmerket i mange år selv om batteriet har tapt seg.

Problem:
Instrumentet har ligget ubrukt siden siste vannfylling; noen måneder og nå vil det ikke slå seg på. Instrumentet tar lading - lyset tenner, men skjermen  blunker med logoen "PALM POWERED" uansett påfunn. Jeg har koblet fra Batteriet i Palm'n og prøvd å resette med hullet på baksiden. Jeg har prøvd å starte både med og uten programkortet montert.
Har lyset blåst ut av instrumentet for godt eller finnes det en løsning?

BauDemo

Testa "hard reset" - https://www.manualslib.com/manual/303151/Palm-M500-Series.html?page=52
Då kommer alt från palmen att försvinna, men det gör inget om det enda du använder den är till vattenfyllning och har programmet på en SD kort.
laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA