Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er referralprogrammet fra Q4 2018/Q1 2019 avsluttet?

Startet av TRM, lørdag 21. mars 2020, klokken 00:47

« forrige - neste »

TRM

Venter på referralpremie fra perioden Model 3 kunne bestilles i Norge, og frem til første utlevering. Har valgt i appen hvilke premier jeg vil ha, men har ikke fått dem.

Ser her https://www.tesla.com/no_NO/support/referral-program at det står følgende:

"Fase 9 i henvisningsprogrammet for Tesla ble avsluttet 2. februar 2019. Alle premiene fra fase 9 er tildelt og ingen ytterligere forespørsler vil bli akseptert."

Tolker dette som at de som skal ha premie har fått, og at toget har gått for de som ikke har fått.

Noen som er i samme situasjon, og fått info fra Tesla?

Jeg har sendt epost til referralmailen, men ikke fått svar.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Lynet

#1
Jeg venter på to ladebokser for biler som ble utlevert mars 2018, purret mange ganger, men ikke fått svar siste året!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Alfa Bergen

Sitat fra: TRM på lørdag 21. mars 2020, klokken 00:47
Venter på referralpremie fra perioden Model 3 kunne bestilles i Norge, og frem til første utlevering. Har valgt i appen hvilke premier jeg vil ha, men har ikke fått dem.

Ser her https://www.tesla.com/no_NO/support/referral-program at det står følgende:

"Fase 9 i henvisningsprogrammet for Tesla ble avsluttet 2. februar 2019. Alle premiene fra fase 9 er tildelt og ingen ytterligere forespørsler vil bli akseptert."

Tolker dette som at de som skal ha premie har fått, og at toget har gått for de som ikke har fått.

Noen som er i samme situasjon, og fått info fra Tesla?

Jeg har sendt epost til referralmailen, men ikke fått svar.

Venter fortsatt på felgsettet som ble valgt i appen som referralpremie. Tror det var i mars/april i fjor. Ikke hørt noe til tross for purringer på mail. Jeg har det skriftlig på e-post at jeg skal ha utlevert felgene, men har ikke hørt noe på et års tid. Tror kanskje vi må sende krav til Tesla Norge
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

GOS

Jeg har heller ikke fått min referral gave som jeg bestilte 25.01.2019. De har to ganger bekreftet at den kommer........en får ikke svar lenger.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

tibber73

Jeg venter på å sende inn bilde de skal slenge ut i verdensrommet i sånn fancy glassramme. Sitter derfor klar med selfiestanga, for dette vil jeg ikke gå glipp av..
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

Alfa Bergen

Sitat fra: GOS på lørdag 21. mars 2020, klokken 19:26
Jeg har heller ikke fått min referral gave som jeg bestilte 25.01.2019. De har to ganger bekreftet at den kommer........en får ikke svar lenger.

Jeg har i dag sendt mail til mitt lokale servicecenter og via Tesla.com til et eller annet supportsenter. Siden det tross alt er snakk om et dekk- og felgsett til flere titalls tusen kroner har jeg ikke lyst til å gi opp. Om jeg ikke får svar denne gangen heller, tror jeg at jeg tar saken til forbrukerrådet.
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

geear

Høres veldig rart ut, så lenge dere har fått velge premie i appen så må dere vel være kvalifisert. Vet mange fra den perioden har fått utlevert premiene (inkl. meg).

Counterpointer

Sitat fra: gr på mandag 23. mars 2020, klokken 15:34
Høres veldig rart ut, så lenge dere har fått velge premie i appen så må dere vel være kvalifisert. Vet mange fra den perioden har fått utlevert premiene (inkl. meg).
Tesla er blitt veldig kjipe faktisk, jeg hadde fire referal på min kode (i 2019), fikk bare to av disse med dvaske forklaringer som ikke holder mål, dette gjaldt tilogmed bare noe frie supercharging km! Gidder ikke bråke med det da det betyr lite annet enn svekket tiltro.

TRM

Sitat fra: Alfa Bergen på mandag 23. mars 2020, klokken 13:14
Sitat fra: GOS på lørdag 21. mars 2020, klokken 19:26
Jeg har heller ikke fått min referral gave som jeg bestilte 25.01.2019. De har to ganger bekreftet at den kommer........en får ikke svar lenger.

Jeg har i dag sendt mail til mitt lokale servicecenter og via Tesla.com til et eller annet supportsenter. Siden det tross alt er snakk om et dekk- og felgsett til flere titalls tusen kroner har jeg ikke lyst til å gi opp. Om jeg ikke får svar denne gangen heller, tror jeg at jeg tar saken til forbrukerrådet.
Flott! Hold oss gjerne oppdatert.

Jeg har også sendt ny mail til norsk e-postadresse.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Alfa Bergen

Fikk faktisk svar fra servicesenteret nå. Han hadde sjekket med referralprogrammet og de kunne forsikre om at de ikke hadde glemt meg. Videre kunne de dessverre ikke gi noe estimat for når hjulsettet ville kunne leveres, men at jeg ville få en SMS så snart det var klart. Til slutt skrev han at de var klar over at det var mange som fortsatt ventet på referralpremiene sine. Da avventer jeg litt til
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

TRM

Sitat fra: Alfa Bergen på tirsdag 24. mars 2020, klokken 13:15
Fikk faktisk svar fra servicesenteret nå. Han hadde sjekket med referralprogrammet og de kunne forsikre om at de ikke hadde glemt meg. Videre kunne de dessverre ikke gi noe estimat for når hjulsettet ville kunne leveres, men at jeg ville få en SMS så snart det var klart. Til slutt skrev han at de var klar over at det var mange som fortsatt ventet på referralpremiene sine. Da avventer jeg litt til
Det var gode nyheter! 🙂 Hvilken e-postadresse fikk du svar fra?
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Alfa Bergen

Sitat fra: TRM på tirsdag 24. mars 2020, klokken 15:40
Sitat fra: Alfa Bergen på tirsdag 24. mars 2020, klokken 13:15
Fikk faktisk svar fra servicesenteret nå. Han hadde sjekket med referralprogrammet og de kunne forsikre om at de ikke hadde glemt meg. Videre kunne de dessverre ikke gi noe estimat for når hjulsettet ville kunne leveres, men at jeg ville få en SMS så snart det var klart. Til slutt skrev han at de var klar over at det var mange som fortsatt ventet på referralpremiene sine. Da avventer jeg litt til
Det var gode nyheter! 🙂 Hvilken e-postadresse fikk du svar fra?

Bergen_service(at)tesla.com
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

VigdisA

Sitat fra: Lynet på lørdag 21. mars 2020, klokken 21:06
Gjør TOCN noe i denne saken?
Du kan evt registrere deg her - så kan vi i TOCN bistå med å videreformidle til Tesla. https://www.tocn.no/2020/01/savner-du-vervegaver/
Jeg vet det har vært noen felg- utleveringer i de siste månedene før jul i alle fall.
Det er vel en del TWC og powerwall (som jo ikke er klar for Norge enda) som gjenstår ellers bla.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

geear

Det ble utlevert hjulsett i søkk og kav før jul, ja. Lå ganske mange sett hos Vianor på Forus iallfall.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA