Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla tilbyr ikke HW3-oppgradering foreløpig

Startet av Kjell Arne Rekaa, fredag 20. mars 2020, klokken 09:13

« forrige - neste »

ELoldtimer

 :+1: Skal på service i morgen og har spurt om jeg kan få FSDcomputer/HW3. Forventer ingenting, men håper i hvert fall at det skal bli dette året.
Veldig kjekt at du har fått SW i tillegg med en gang, Motorwatt.
Sist jeg var i Tyskland, var veibanen så bred at bilen søkte fra side til side, og det ble kjekkere i Danmark med litt smalere filer. Når Motorwatt skryter av AP, da er det blitt bra ;D

DagfinnN

Kul rapport fra Motorwatt. Lurer på hvor mye som skyldes software versjon vs HW3. Men det vet vel ingen utenom Tesla.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Frode Stenstrøm

Tesla Drammen ville ikke gi meg oppgradering. Mente at ingen i Norge hadde dette enda, og at jeg ville bli INNKALT når det nærmet seg

Hvilket servicesenter brukte dere?

Frode
Mvh
Frode Stenstrøm

ruslebiff

Fikk oppgradering på Oslo nord i dag, var visstnok første som ble oppgradert, og de skisserte at det kunne ta opp mot 3 dager i tilfelle de slet med å få pushet ny software til bilen. Men etter ett par timer fikk jeg beskjed om at bilen var klar, og var stilig å se på FSD preview med trafikklys på vei hjem.

Motorwatt

Sitat fra: ruslebiff på mandag 06. april 2020, klokken 18:46
Fikk oppgradering på Oslo nord i dag, var visstnok første som ble oppgradert, og de skisserte at det kunne ta opp mot 3 dager i tilfelle de slet med å få pushet ny software til bilen. Men etter ett par timer fikk jeg beskjed om at bilen var klar, og var stilig å se på FSD preview med trafikklys på vei hjem.
Sent ute  ;D. Fikk min 1 april...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

ruslebiff

Sitat fra: Motorwatt på mandag 06. april 2020, klokken 18:48
Sitat fra: ruslebiff på mandag 06. april 2020, klokken 18:46
Fikk oppgradering på Oslo nord i dag, var visstnok første som ble oppgradert, og de skisserte at det kunne ta opp mot 3 dager i tilfelle de slet med å få pushet ny software til bilen. Men etter ett par timer fikk jeg beskjed om at bilen var klar, og var stilig å se på FSD preview med trafikklys på vei hjem.
Sent ute  ;D. Fikk min 1 april...

Første på Oslo nord altså, ifølge han som tok imot bilen.

Vaduz

Dæven, nå ble jeg litt ivrig her, hadde allerede avskrevet de 25k på optimist-kontoen, men det er mulig det blir noe av dette altså! Tipper de bruker overskudd av hardware nå som de ikke lager så mye biler for å gjøre noe produktivt:)

pers1

#69
Min ble oppgradert 25 Mars på K100 i Oslo

Ref.
https://elbilforum.no/index.php?topic=51142.msg888755#msg888755
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Milzit

Jeg fikk SMS av Tesla i går at de hadde booket time for meg til FSD upgrade


Sent from my iPhone using Tapatalk

Diagenic

Sitat fra: Milzit på torsdag 09. april 2020, klokken 00:39
Jeg fikk SMS av Tesla i går at de hadde booket time for meg til FSD upgrade


Sent from my iPhone using Tapatalk
det samme fikk jeg igår   8)
2019 Model S FSD/HW 3

Diagenic

Noen som vet ca hvor lang tid det tar å bytte fra HW2.5 til 3? 2019 model S
2019 Model S FSD/HW 3

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

RuneW

Sitat fra: Milzit på torsdag 09. april 2020, klokken 00:39
Jeg fikk SMS av Tesla i går at de hadde booket time for meg til FSD upgrade

Dette var uten at du hadde noen serviceavtale fra før?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA