Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla tilbyr ikke HW3-oppgradering foreløpig

Startet av Kjell Arne Rekaa, fredag 20. mars 2020, klokken 09:13

« forrige - neste »

jorgror

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 31. mars 2020, klokken 18:27
Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 31. mars 2020, klokken 18:24
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 31. mars 2020, klokken 17:54
Tesla bekreftet nå at jeg får oppgradert til FSD-computer imorgen.
HW3 - seriøst?
Helt seriøst. De ringte meg bare for å bekrefte at de hadde delene.
Hadde du en annen avtale eller skal du inn en ens ærend å oppgradere?


Sent from my iPad using Tapatalk
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Motorwatt

Sitat fra: jorgror på tirsdag 31. mars 2020, klokken 20:28
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 31. mars 2020, klokken 18:27
Sitat fra: DagfinnN på tirsdag 31. mars 2020, klokken 18:24
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 31. mars 2020, klokken 17:54
Tesla bekreftet nå at jeg får oppgradert til FSD-computer imorgen.
HW3 - seriøst?
Helt seriøst. De ringte meg bare for å bekrefte at de hadde delene.
Hadde du en annen avtale eller skal du inn en ens ærend å oppgradere?

Ens ærend. Spør pent i appen. Men ingen vits i hvis bilen er eldre enn mars 2018 og bare S/X.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

ELoldtimer

Godt jobbet Motorwatt :+1:
Vilje til å spørre, og vett nok til å informere. En god forummann :)

kodax

Jeg bestilte time i Oslo for noen dager siden for å få dette, men fikk da beskjed om at det ikke hadde begynt ennå..
Det er jo egentlig ikke noe hast, og egentlig kanskje greit å la de bli litt varme i trøya med andres biler først:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Motorwatt

Absolutt. Ba om å få installert CCS-adapter samtidig fordi ankomsten av FSD har gjort at jeg nå akter å beholde bilen 2 år lenger en planlagt. Ellers hadde den blitt avskaffet i september. Nå får vi håpe at software i noen grad følger hardware.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

#52
Da fikk min bil 2020.12.1

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

DagfinnN

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 01. april 2020, klokken 11:41
Absolutt. Ba om å få installert CCS-adapter samtidig fordi ankomsten av FSD har gjort at jeg nå akter å beholde bilen 2 år lenger en planlagt. Ellers hadde den blitt avskaffet i september. Nå får vi håpe at software i noen grad følger hardware.
Gleder meg til å lese rapport fra deg om det er noen forskjell med HW3. Kanskje annerledes visualisering?
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Øggen

Sitat fra: Lynet på onsdag 01. april 2020, klokken 13:02
Fikk du 12.1. etter at du fikk HW3?

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 01. april 2020, klokken 13:12
Ja.


Sitte fortsatt på gammal software, med en gammal AP2.5, MCU1, uten FSD, og det begynne å gå opp for meg at ej kan sjå langt ette framtidige oppdateringa🤔
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

hemi

Se det positive, du har ikke betalt 50.000 for å få 0 oppgradering som mange andre her har ;)

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Motorwatt

Sitat fra: DagfinnN på onsdag 01. april 2020, klokken 13:52
Sitat fra: Motorwatt på onsdag 01. april 2020, klokken 11:41
Absolutt. Ba om å få installert CCS-adapter samtidig fordi ankomsten av FSD har gjort at jeg nå akter å beholde bilen 2 år lenger en planlagt. Ellers hadde den blitt avskaffet i september. Nå får vi håpe at software i noen grad følger hardware.
Gleder meg til å lese rapport fra deg om det er noen forskjell med HW3. Kanskje annerledes visualisering?
Kort rappport etter 120 km på E18 (som jeg har flere tusen Tesla-kilometer på)

Autosteer og AP. For en drøm. Dønn stabil og sentrert i kjørefeltet. Filskifte veldig behagelig utført. Synes den demper farten for tidlig når man tar igjen en bil foran, men slik har den vel alltid vært?

Visualisering: Er ikke så mange søppelkasser, postkasser og kjegler på E18. Men den viser brøytestikker i tilnærmelsesvis riktige farger (!) Lekebilene i IC oppfører seg nå som ordentlige biler i riktig fart, og ikke vimsene rundt. Tror den faktisk også avbildet en traktor som traktor, men fikk det ikke helt med meg.

Ellers er mye likt, men venter med spenning på nye SW-versjoner.

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA