Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kan man parkere på MC-plassene i Stavanger? Powerbox på 2020 modell?

Startet av Naglehuff, torsdag 19. mars 2020, klokken 22:26

« forrige - neste »

Naglehuff

Har nettopp bestilt meg en Twizy (jippi), og lurer på om disse kan parkere på MC-plassene?

Den er jo registrert som MC, og jeg har også fått den forsikret som MC.

Stavanger Parkering skriver blant annet på hjemmesiden sin: Underskilt 807.7 angir hvilken kjøretøygruppe plassen er reservert for; Tohjuls motorsykkel med og uten sidevogn og tohjuls moped.

Noen som har peiling om man har lov å stå der?

Lurer også på om noen vet om Powerbox virker på en 2020 modell uten å skifte motorcontroller?

Ellers setter jeg stor pris på tips til utstyr som er et must, evt generelle tips. Har lest meg til at jeg bør kjøpe OEM vinduer fra Korea.

På forhånd takk.

elektrolux

Stavanger parkering bøtelegger deg på rekordtid om du parkerer noe med mer enn 2 hjul et slikt sted.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på fredag 20. mars 2020, klokken 13:34
Stavanger parkering bøtelegger deg på rekordtid om du parkerer noe med mer enn 2 hjul et slikt sted.

Ja, bortsett fra noe med 3 hjul da ;) (motorsykkel med sidevogn)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Naglehuff

Sitat fra: elektrolux på fredag 20. mars 2020, klokken 13:34
Stavanger parkering bøtelegger deg på rekordtid om du parkerer noe med mer enn 2 hjul et slikt sted.

Der er god!

Rune Jacobsen

Sitat fra: Naglehuff på torsdag 19. mars 2020, klokken 22:26

Lurer også på om noen vet om Powerbox virker på en 2020 modell uten å skifte motorcontroller?

Ellers setter jeg stor pris på tips til utstyr som er et must, evt generelle tips. Har lest meg til at jeg bør kjøpe OEM vinduer fra Korea.

På forhånd takk.


Nei, du må fortsatt skifte controller desverre.

Ja hvis du skal ha vinduer så er de fra korea di absolutt beste å kjøpe inn!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA