Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Datalogger - Teslascope vs teslafi

Startet av Retric, onsdag 18. mars 2020, klokken 20:45

« forrige - neste »

Retric

Venter spent på min nye TM3 og ønsker jo å samle data fra dag en 😁

Ønsker å høre om erfaringer fra både teslafi og teslascope!

Sånn jeg ser det er teslafi den som startet det hele og har absolutt flest funksjoner. Men teslascope virker mer moderne i design og utviklingstakten er høy.

Motorwatt

Teslascope: Prøvde det for 6 måneder siden, men la det vekk. Ser nå at Charging Statistics og More Statistics fremdeles er merket "Coming Soon". Det sier vel det meste.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Retric

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 18. mars 2020, klokken 20:50
Teslascope: Prøvde det for 6 måneder siden, men la det vekk. Ser nå at Charging Statistics og More Statistics fremdeles er merket "Coming Soon". Det sier vel det meste.

Aha. Sånn jeg forstod det er disse funksjonen på plass og det som står på siden som kommer snart er av typen felles statistikker.. 🤔

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA