Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke tømt navihistorikken helt

Startet av geear, tirsdag 17. mars 2020, klokken 20:21

« forrige - neste »

geear

Andre som ikke får bort alle entries? Tidligere har jeg flere ganger sett at noen ligger "skjult", og man kan treffe de om man bevisst bommer litt, men den nederste, fra januar nå, superladeren i Porsgrunn, kommer opp hver gang jeg velger navigér. Og om jeg sletter den så ligger januar igjen, akkurat som det fortsatt ligger noe under januar. Andre med samme "problem"? (I-landsirritasjon...)

Motorwatt

Ved en "Power Off" forsvinner vel alle lagrede destinasjoner? Mener det skjedde den ene gangen jeg gjorde det.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA