Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Netflix på 4G

Startet av RuneW, mandag 16. mars 2020, klokken 13:29

« forrige - neste »

RuneW

Mulig jeg har misforstått, men var det ikke slik at man bare kunne se  Youtube/Netflix med WiFi-oppkobling? Nå har jeg sett flere episoder på Netflix med 4G og det fungerer helt supert. Fungerte forøvrig uten det minste problem fra Moss-Horten (ingen grunn til å gå ut av bilen i disse dager...).

Var det en begrensning som skulle komme senere?

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Tom


RuneW

Se der ja! Da har jeg vel premium da. Så får vi håpe det varer  :laugh:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Counterpointer

Tesla har ikke vært de som raskest har krevd inn slike, men det kommer nok. De har fått et mye større fokus på inntjening enn de hadde, er min klare oppfatning.

pekle

Fikk epost nå om at min premium prøveperiode utløper 18 mai. (bil levert mars 19) 129kr/mnd fra da. Skal/skal ikke...

GOS

Sitat fra: pekle på søndag 19. april 2020, klokken 21:04
Fikk epost nå om at min premium prøveperiode utløper 18 mai. (bil levert mars 19) 129kr/mnd fra da. Skal/skal ikke...

18.05 på min også som ble levert ut i februar.

Her må en nok bare bite i det berømte eple selv om det er en drøss av ting jeg ikke bryr meg om. Men jeg gidder ikke styre mwd 4G ruter eller wifi-spotfra mobilen.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

perjohans

Er det ikke litt spesielt at de lover 1 år, når jeg fikk bil utlevert for 1 mnd siden, og må betale fra Mai?

calefranco

Sitat fra: perjohans på mandag 20. april 2020, klokken 10:38
Er det ikke litt spesielt at de lover 1 år, når jeg fikk bil utlevert for 1 mnd siden, og må betale fra Mai?
Ja, det høres litt rart ut. Jeg fikk bilen i mars 2019, og fikk samme melding som flere her, at jeg må betale 129kr/måned fra 18.mai. Tror ikke jeg gidder å tukle med hotspot fra mobilen (men trodde egentlig at dette gikk ikke an - tok jeg feil der?)

Magnus Hansen

Sitat fra: perjohans på mandag 20. april 2020, klokken 10:38
Er det ikke litt spesielt at de lover 1 år, når jeg fikk bil utlevert for 1 mnd siden, og må betale fra Mai?

For SR+ er det bare 30 dager inkludert. Hvis du har LR får du klage, for da har det skjedd noe feil..

Nickelilltroll

Henta ut LR i Mars-19, mail mottatt lørdag som var om at premiumoppkobling opphører 18. maj. Må ta en vurdering med meg selv her. Sitter fint lite med Netflix i bilen, men er samtidigt blåmig på Spotify...bruker mye men blir like irritert hver gang denne "hyggelige" reklamen dykker opp mellom sangerne  :D

Alt det andre er for meg bare jalla-ting som man får med på kjøpet. Nå er vel premium for Spotify samme pris som månedskostnaden for denna Tesla-pakke?

Når jeg tenker meg om så er kanskje "direkte visualisering av trafikk" noe som er greit og. Er ikke detta noe vi ser på navkart som hindringer merka med farger(rødt, oransje) som forsinkelse på veien?

Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

GOS

Sitat fra: perjohans på mandag 20. april 2020, klokken 10:38
Er det ikke litt spesielt at de lover 1 år, når jeg fikk bil utlevert for 1 mnd siden, og må betale fra Mai?

For LR?

For SR+ så har det vel aldrig vært lovet 1 år.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

tlonberg

Som mange av oss fikk jeg også mail om at premium connectivity utløper 18. mai.
I dag er det 21. mai og jeg kan ikke se å ha mistet noen funksjoner enda.

oysteingu

Samme for meg, skulle utløpe 18. mai, men vår SR+ har fortsatt spotify. Ikke testet andre ting

GOS

Sitat fra: tlonberg på torsdag 21. mai 2020, klokken 17:13
Som mange av oss fikk jeg også mail om at premium connectivity utløper 18. mai.
I dag er det 21. mai og jeg kan ikke se å ha mistet noen funksjoner enda.

Samme her. Satt meg i bilen i går og skulle kjøre Oslo-Stavanger og tenkte i det jeg hadde begynt å kjøre "Skitt, eg har vel glemt å bestille Premium Connectivity" gikk inn på skjermen for å se om jeg fant noen måte å bestille det der. Fant ingenting, lurte så på om jeg skulle stoppe å logge meg inn for å bestille, men så prøvde jeg Spotify og der var jo alt som før. Så da får vi vel bestille når det forsvinner.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Counterpointer

Fikk varsel på skjermen i bilen i dag om at premium har gått ut.

Skal se hvordan det virker uten, men kommer nok til å bestille. Vil bare se hvordan det er i praksis uten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA