Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Oppdatering av Elbilforum  (Lest 1310 ganger)

eJoker

• Medlem i Elbilforeningen siden 2017
  • Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Oppdatering av Elbilforum
« Svar #30 på: Torsdag 26. Mars 2020, klokken 09:45 »
Hei,
jeg prøver det nå også her (jeg vil ikke mase, men vil gjerne videreføre ombyggingstråden min): følgende tråd har sannsynligvis en database-feil, usikkert hvordan det har skjedd:
https://elbilforum.no/index.php?topic=41664.30
Hvis man prøver å åpne siste side, så kommer det bare de 2 innlegg, men ingen mulighet til svar, hele bunndelen av nettsiden mangler.
Kan dere prøve å rette feilen, eller kopiere innholdet til et nytt tråd?
Tusen takk for hjelpen! Hilsen, Stephan

Orbit

• Medlem i Elbilforeningen siden 2017
  • Gold Member
    • Vis profil
« Svar #31 på: ſøndag 29. Mars 2020, klokken 17:50 »
Her er en tråd som det ikke lenger går an å legge inn nye innlegg på (oppdaterte kart for BMW i3):
https://elbilforum.no/index.php?topic=45632.msg841514#lastPost
Når jeg trykker på "Svar"-knappen kommer nettleser ingen vei med å laste siden.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

phaugneland

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Administrator
  • Jr. Member
    • Vis profil
    • Elbilforeningen
« Svar #32 på: I dag kl. 08:59 »
Det har kommet en del tilbakemeldinger på enkelttråder som laster tregt eller ikke fungerer etter oppdatering. Vi feilretter disse så snart det går.
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.