Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model S Design Studio med dansk pris!

Startet av mrjalle, lørdag 24. mars 2012, klokken 19:32

« forrige - neste »

mrjalle

www.teslamotors.com er endelig Design Studio oppe med interiør og hele pakka. Velg Danmark som land nede til høyre: LØP OG KJØP sier bare jeg!


Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Yeyeye

Er det rettet på prisene? 30.000(eventuelt 34.000)£ er vel uansett mye under de 500.000Nok vi var forespeilet?

Nå fikk jeg plutselig lyst til å bli helelektrisk, utenom Jeepen som er til lek i utmark da;)

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

kjølholdt

prisen er vel ikke endelige dette er jo bare forskuddet, det står i kintrakten at prosen ikke er fastsatt, blir nok 500 for minste modell.......... selv om det er el bil bransjen er det fortsatt bil bransjen
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

kjølholdt

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

jkirkebo

#5
Sitat fra: kjølholdt på søndag 25. mars 2012, klokken 14:18
prisen er vel ikke endelige dette er jo bare forskuddet, det står i kintrakten at prosen ikke er fastsatt, blir nok 500 for minste modell.......... selv om det er el bil bransjen er det fortsatt bil bransjen

500k for minste modell ? Tviler jeg sterkt på. Den koster 330k i USA (da ikke medregnet incentivene), de legger neppe på 50% for å bygge en EU-spec bil og frakte den til europa. 400k kan den kanskje havne på, jeg tror dog rundt 370-380k er mer trolig.

På Roadsteren var EU-påslaget 10-15%.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Yeyeye

ahh, nå først forsto jeg ingenting :D

4k £ er kun for reservasjon av model S ja og 30k i forskudd for å reservere signaturmodelen.
Ja lønner seg å lese alt ;D

AR
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA