1) Link til egen hjemmeside? JA
2) Link til andres hjemmeside? JA
3) Link til annet forum? JA
4) Link til tråd på annet forum? JA
5) Link til tråder i dette forumet? JA
6) Link til Refferal programmet? NEI
7) Link til egen nettbutikk? JA

Link til andres nettbutikk? NEI
9) Link til eget dokument? JA
10) Link til andres dokument? JA
11) Link til egen Komersiell aktør? NEI
12) Link til Komersiell aktør? NEI
13) Putte inn en youtube video i profilen? NEI
Du må visst ha dette inn med teskje. Jeg har svart deg nå i diverse mailer, men men du har enda ikke skjønt det.
Dette forumet er et diskusjonsforum, ikke et annonseforum. Diskuter også sak, ikke person. Har du annonser der du skal tjene penger, kan du gå et annet sted. Unntaket er under annonse-delen. Har du informasjon du mener er greit for andre brukere på forumet å få, kan dette legges i profilen,
så lenge denne holdes kort, og er relevant. Annonser skal ikke legges inn her.
1) I profilen er det greit å legge inn link til egen hjemmeside. Kanskje har andre lesere interesse av denne siden. Er det uinteressant for andre lesere, så er det best å droppe det!
2) Dersom link til annen hjemmeside er relevant å dele med andre brukere på forumet, kan det være greit. Er det urelevant, eller du kan legge den inn i en tråd som omhandler det aktuelle emnet, så gjør heller det.
3) Du må gjerne linke til et annet forum, og jeg forutsetter at dette forumet også tillater å lenke til elbilforum.no....
4) Du må gjerne linke til en annen tråd på et annet forum, men jeg tror nok det bør være mer fornuftig å legge inn en lenke i en aktuell post på forumet. Tråd som lenker til tråder med uthenging av personer tillates ikke.
5) Du må gjerne lenke til tråd på dette forumet, men jeg tror nok det bør være mer fornuftig å legge inn en lenke i en aktuell post på forumet.
6) Link til Refferal programmet er kun reklame for å tjene penger. Reklame er ikke tillatt.
7) Dersom du poster innlegg, og driver egen nettbutikk innen elbilbransjen, er det viktig at leseren er klar over at du som forfatter av innlegg ikke nødvendigvis er objektiv, og kanskje har andre motiver for det du skriver, enn å hjelpe andre brukere. Da er det ønskelig at dette flagges i profilen. Er det en nettbutikk som selger Herbalife er det helt uinteressant og dermed forbudt. Jeg tror de fleste greier å se forskjellen her.

Link til andres nettbutikk er uinteressant i profilen, da den ikke gir leseren noe viktig informasjon. Link til andres nettbutikk er derfor ikke lov.
9) Link til eget dokument er lov, dersom det er viktig for andre lesere å ha tilgang til dette dokumentet, men jeg tror nok det bør være mer fornuftig å legge inn en lenke i en aktuell post på forumet.
10) Link til annet dokument er lov, dersom det er viktig for andre lesere å ha tilgang til dette dokumentet, men jeg tror nok det bør være mer fornuftig å legge inn en lenke i en aktuell post på forumet.
11) Dersom det er interessant for andre lesere å ha linken til egen kommersiell aktør, er det greit, slik at leseren kan gå inn på siden. Dersom det er urelevant i forhold til det som diskuteres på elbilforumet er det ikke tillatt.
12) Link til kommersiell aktør er ikke tillatt.
13) Putte inn en youtube video i profilen skaper bare støy og gjør profilen alt for stor. Legg heller ut en link til videoen i aktuell post, der det er formålstjenelig.
Jeg tror de aller fleste skjønner at profilen kan inneholde en kort informasjon man synes det er viktig å gi andre lesere (Hvor man bor og hva slags kjøretøy man har/får). Så er det greit å flagge at man kan ha næringsinteresser i det man skriver, slik at man unngår missforståelser. Utover det bør innhold i profilen begrenses.
Så kan man sikker lage en laaaang avhandling om hvert enkelt punkt, med tvilstilfeller osv. Jeg anser meg ferdig nå, så nå orker jeg ikke å bruke mer tid på dette.
Lars