Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mistet det ene nøkkelkortet

Startet av castortroy, lørdag 07. mars 2020, klokken 16:52

« forrige - neste »

castortroy

Kan godt være jeg har mistet nøkkelkortet i bilen et sted, mellom setene, men finner ingenting. Bestiller jeg 2 nye kort på tesla shop, vil de automatisk fungere til min bil? Eller drar man innom tesla SC?

RuneW

Tror du kan legge dem til selv, på samme måte som en telefon.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

castortroy

Sitat fra: RuneW på lørdag 07. mars 2020, klokken 16:56
Tror du kan legge dem til selv, på samme måte som en telefon.

Takk, det høres jo lett ut. Ser de er utsolgt i den norske shopen nå. Kan man få et kort på SC? Om det er noe de har liggende der.

Bjorn55

Sitat fra: castortroy på lørdag 07. mars 2020, klokken 16:58
Sitat fra: RuneW på lørdag 07. mars 2020, klokken 16:56
Tror du kan legge dem til selv, på samme måte som en telefon.

Takk, det høres jo lett ut. Ser de er utsolgt i den norske shopen nå. Kan man få et kort på SC? Om det er noe de har liggende der.

Jeg var uheldig og mistet mitt kort. Stakk innom SC her i Trondheim og fikk et nytt, tror det kostet 150 eller 250 kroner. Jeg fjernet det gamle, og la til det nye selv.

Counterpointer

Har lagt til nytt kort på begge våre biler, det er noe de har på SC.
Metoden for å legge de til er temmelig enkel og du kan ikke gjøre dette uten bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA