Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sende og motta SMS

Startet av Ampéreson, fredag 06. mars 2020, klokken 09:52

« forrige - neste »

Ampéreson

Fikk nettopp en oppdatering på bilen som muliggjorde sending og mottak av SMS. Det funket kjempefint, en tur med bilen, så stoppet det å fungere.

På den ene turen det fungerte så kunne jeg motta sms, få de opplest, og svare. Samt si "Send message" og finne frem nummeret på skjermen, trykke på meldings-ikonet og diktere en melding som ble sendt.

Noen andre som har erfart det samme, og muligens funnet en løsning?
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Motorwatt

Virker upåklagelig hos meg, men vet ikke hvordan jeg får lagt inn "." (punktum).
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Morten M.

Tesla Y 2021 LR AWD
Tesla X100D 2019 (pre-raven)(Solgt)
Fiat 500e 2014 (viva mexico)

Motorwatt

Da skriver den "punktum" og ikke ".".
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Charlie

Hos meg funker det også veldig bra med send og motta sms, men jeg får ofte gamle sms`er opp på displayet i stedet for den som jeg egentlig skulle motta. Andre ganger kommer sms inn uten at gamle sms´er henger seg på. Rart.

Toalmar

Sitat fra: Motorwatt på fredag 06. mars 2020, klokken 09:54
Virker upåklagelig hos meg, men vet ikke hvordan jeg får lagt inn "." (punktum).
Behøver man egentlig punktum da?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

z4rd

#6
Med engelsk språk, som jeg bruker, får man punktum ved å si «period».
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Motorwatt

#7
Har lest litt rundt dette "komma" og det er en svakhet som Google har "punktum" Den klarer ikke noen form for tegnsetting "punktum" Er vant til iPhone hvor dette ikke er problem å si "punktum" "punktum".
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA