Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Launch Edition og vinterpakke

Startet av Morten L, tirsdag 03. mars 2020, klokken 07:29

« forrige - neste »

Morten L

Har et litt stramt budsjett og vurderer Launch Edition og vinterpakke, e-tron 50. Hva mener dere er det viktigste man eventuelt går glipp av da? Er jo da klargjort for hengerfeste. Vanskelig å få en konkret pris på hva hengerfeste koster ferdig montert, snakker vi 15000-20000?

Trond.m

Sitat fra: Morten L på tirsdag 03. mars 2020, klokken 07:29
Har et litt stramt budsjett og vurderer Launch Edition og vinterpakke, e-tron 50. Hva mener dere er det viktigste man eventuelt går glipp av da? Er jo da klargjort for hengerfeste. Vanskelig å få en konkret pris på hva hengerfeste koster ferdig montert, snakker vi 15000-20000?
Forberedelse til hengerfeste betyr visst lite for prisen. Det er ikke ikke bare å skru på hengerfeste og man må skjære hull i støtfangeren. Prisen jeg har fått oppgitt er omtrent 25.000. Så jeg vil anbefale hengerfeste og rails som minimum med tanke på eget behov / restverdi.

Erl

Rails er vel med i vinterpakke.

Jeg ville absolutt prioritert hengerfeste til ca 6800, så er det på plass og mye billigere. I tillegg omgivelseskamera (360˚-kamera) til ca 3300. Det er ikke ryggekamera med som standard og 360˚-kamera er veldig billig synes jeg.

Ville også satt opp 2 alternativer ferdig til vei:
1)Launch med vinterpakke og vinterhjul + evt de to tilleggene jeg nevnte
2) Advanced Business med vinterhjul + evt de to tilleggene (er ikke nå med i Business)

Når vi bestilte var vinterhjul og service inkludert i Adv Business og Sport, men ikke i Launch. Vet ikke hvordan det er nå og hvilke rabatter du evt får på de to forskjellige alternativene. Men det er mye attraktivt utstyr på Business til en gunstig penge. Så hvis du har mulighet til å strekke strikken litt ville jeg iallfall vurdert dem opp mot hverandre. i Business er metalliclakk inkludert så man kan fritt velge farge.

tromsø

Kommentar til 360 kamera til 3300 NOK..
det er ikke nok, du må også legge til innklappbare speil til 3-4000 NOK for å få 360 funksjonen.
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Erl

Sitat fra: tromsø på tirsdag 03. mars 2020, klokken 18:44
Kommentar til 360 kamera til 3300 NOK..
det er ikke nok, du må også legge til innklappbare speil til 3-4000 NOK for å få 360 funksjonen.

Det er sant ja. Glemte det i farta. De speilene er jo inkludert i adv Business.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA