Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Web browser og Netflix laster ikke inn lenger

Startet av castortroy, lørdag 07. mars 2020, klokken 00:59

« forrige - neste »

castortroy

Lte Signalet viser full styrke men får ikke lastet browser og netflix. GPS og sarelittkart fungerer

z4rd

Høres ut som at 4G-modemet har «hengt seg opp». Kartet kan allerede være cachet. Prøvd en soft-restart?
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

castortroy

Sitat fra: z4rd på lørdag 07. mars 2020, klokken 06:36
Høres ut som at 4G-modemet har «hengt seg opp». Kartet kan allerede være cachet. Prøvd en soft-restart?

Det fungerte. Fikk litt sjokk igår kveld da jeg hadde mistet det ene kortet mitt, og appen ikke ville åpne seg. Sto 150 km hjemmefra, og lukket og åpnet appen flere ganger før den til slutt ville fjernåpne bilen jeg sto ved siden av. Da jeg satte meg inn skiftet jeg gir, men den ba meg da swipe kortet. Fikk panikk, men slo på bluetooth igjen og klarte å få kjørt hjem. Nøkkelkortet mitt er ikke funnet, men har heldigvis et ekstra hjemme.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA