Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

M3P får Track mode v2

Startet av ReWrite, tirsdag 03. mars 2020, klokken 00:30

« forrige - neste »

ReWrite

Hei.. plutselig dukket dette opp på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=d22nlFwIJZY

Ny track-pack kan også bestilles for nye felger og bremseklosser/væske.

https://shop.tesla.com/product/model-3-track-package

Heldigvis kommer software for alle M3P.. godt siden jeg får min nå på Torsdag..

Counterpointer

Hyggelig at det kommer noe som er kun for performance.

Drift mode vil nok brenne mange kilo med dekk, vil tro Michelin er fornøyd også.

Fine felger som garantert vil koste noen kroner

Får håpe oppdateringen kommer før snøen er helt borte.......

tss_trd

Har drømt om en slik slider for hjuldriften siden jeg fikk bilen for over et år siden.
100% på forhjulene er fullstendig ubrukelig, men akk så gøy :) Kjenne på litt skikkelig torque steer.
Dette blir artig!

Korak

Det blir spennende å se om min bil kommer med dette utstyret (dekk/felg og bremser)
Jeg tar levering 19.mars.

ReWrite

Sitat fra: Korak på tirsdag 03. mars 2020, klokken 19:38
Det blir spennende å se om min bil kommer med dette utstyret (dekk/felg og bremser)
Jeg tar levering 19.mars.

Dekk/felg og bremser er 5500 USD oppgradering. Standard P får kun software.

Men de dekkene er uansett ubrukelig for vanlig kjøring på Norsk vei. :)

Counterpointer

Hadde vært greit å vite vekten på de nye felgene?

daktari

Mye luft, ser lette ut. Litt Alfa-preg, som jeg liker.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Counterpointer

Sitat fra: daktari på onsdag 04. mars 2020, klokken 17:27
Mye luft, ser lette ut. Litt Alfa-preg, som jeg liker.
Tesla har foreløpig ikke hatt noen lette felger. Hadde egentlig vært på tide.
Prisen tyder egentlig ikke på at de er smidde, men kan ta feil.

Korak

Jeg mottok min bil den 19. mars, men den hadde ikke track mode v2 installert. Der er heller ikke noen melding om at en oppdatering er tilgjengelig. Er der noen triks som gir meg muligheten til å få lastet ned siste versjon?

Mondeo

Sitat fra: Korak på onsdag 25. mars 2020, klokken 19:56
Jeg mottok min bil den 19. mars, men den hadde ikke track mode v2 installert. Der er heller ikke noen melding om at en oppdatering er tilgjengelig. Er der noen triks som gir meg muligheten til å få lastet ned siste versjon?

Trikset er å vente :)
Har heller ikke fått oppdateringen til min bil.

Biler med FSD får som oftest update først, og resten en ukes tid senere men tror kansje Koronagreiene har ødelagt prosessen litt.

Ludde

Eller man kan huke av på "advanced" eller hva det nå heter under oppdatering i menyen til bilen. Jeg fikk track mode v2 oppdateringen knapt et par uker etter  at videoene på youtube ble sluppet.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Ludde på onsdag 25. mars 2020, klokken 23:40
Eller man kan huke av på "advanced" eller hva det nå heter under oppdatering i menyen til bilen. Jeg fikk track mode v2 oppdateringen knapt et par uker etter  at videoene på youtube ble sluppet.

Var det noe kult å kjøre med Track Mode v2?
Tesla Model Y                         2021-

Ludde

Har ikke brukt det veldig mye nå på vinteren. Men hvis man er på en stor parkeringsplass og setter bilen opp for drifting, med 100% kraft til bakhjulene og null hjelpemidler, er det selvsagt utrolig gøy! Med denne setupen innser man også hvor mye krefter som er i disse bilene og hvor gode hjelpesystemene er i vanlig modus. For det er ikke akkurat noe problem å få baken ut! Morsomt og uvant når den er så responsiv og at man ikke trenger å jage for turtall, så en tur på en isbane hadde nok vært midt i blinken  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA