Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Concept i4 visning 3. mars

Startet av JorgenM, mandag 02. mars 2020, klokken 15:27

« forrige - neste »

JorgenM

Presenteres 8:15 AM CET (9:15 norsk tid) tirsdag 3. mars på:
http://www.live.bmwgroup.com

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Trond.m

Interessant 👍
På den annen side begynner det å bli lenge siden de presenterte konseptmodellen iX3. Har ikke skjedd så mye etter det.

JorgenM

De som er gode til å google finner bilder allerede. Insideevs.com la ut bilder, men slettet artikkelen. Bildene er fortsatt cachet hos google.
Ser litt mindre produksjonsklar ut enn jeg håpte. Samme farge og stil som iNext-konseptet. 4 seter osv.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Sir Brown

#3
De offisielle bildene er ute: https://www.carscoops.com/2020/03/bmws-concept-i4-is-nearly-here-with-523-fully-electric-horses/

Ser bra ut dette! Fint at de har jobbet med interiøret ettersom dette bare blir en elektrisk 4 serie GC. Håper på at den klarer 600km WLTP (det ryktene sier), men dette får vi sikkert info om i morgen. Synd at i4 kommer i 2021 da full momsfritak er fjernet. Men tross alt, en spennende elbil fra BMW hvis de klarer å levere på rekkevidden.

JorgenM

Så videoen nå.
Ja den ser bra ut, men skulle gjerne sett den med andre farger og noen bedre felger.

Godt å se at de har skikkelig dørhåndtak. Ikke fornøyd med håndtakene på hverken Model S eller i-Pace.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Lars Hansen

Generelt liker jeg også designet til denne modellen, men designet til gitteret er kontroversielt. :)

LMOR

Jeg liker det, og liker tanken på at det er fordi det skal være plass til «masse» sensorer. Spennende at det sensorene ser skal være tilgjengelig for føreren. Det har jeg savnet på de bilene jeg har hatt.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA