Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nomad ladeplate vs Tesla sin

Startet av Linka, mandag 02. mars 2020, klokken 10:28

« forrige - neste »

Linka

Hei!

Hvordan er Tesla sin egen ladeplate i forhold til Nomad sin med tanke på tykkelse?

Jeg fikk Nomad sin til bursdagen min, men den var jo håpløst laget i forhold til å passe inni konsollen. Klin umulig å få lukket luken når man har lagt telefonen på, og jeg har et helt standard tykkelse deksel.(Ikke spesielt tykt).

Counterpointer

Har ikke sett Tesla sin, men vi har Nomad i den ene bilen og det er null problem å lukke luke med tykk telefon.

Du har tatt vekk gummimatte og stukket USB ledninger gjennom hullene?

Nickelilltroll

#2
Skjønner ikke hva som skjer for deg. Hatt Nomad sin siden Mars-19, Iphone X med deksel og det er maaaaaassevis av plass. Tilogmed madamen sin gamle 8'er med "schvært" lommebokdeksel og alt av dilldall får plass når man lukker....

Kan hende de endra på designen men skjønner ikke hvorfor...Sikker på at du fått en orginal og ikke noe kina-jalla? #oups
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

RuneW

Har også Nomad og på min TM3 passer den helt supert. Har forøvrig aldri hatt noen bedre ladeplate noe sted, rent "ladeteknisk". Faller aldri ut slik enkelte andre plater jeg har driver med.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA