Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kommer snart til Norge, EQA er ny og kompakt elektrisk SUV fra Mercedes

Startet av Electric cars in Norway, tirsdag 25. februar 2020, klokken 16:35

« forrige - neste »

Trond.m

Noen som har prøvekjørt ? Jeg tenkte å prøve den i morgen. Sikkert en god bil, men den er vel ingen konkurrent til id.4, Enyak, Model Y, e-tron Q4 etc. Til det er vel både kupe og bagasjerom alt for lite.

turfsurf

Sitat fra: Trond.m på mandag 10. mai 2021, klokken 08:00
Sikkert en god bil, men den er vel ingen konkurrent til id.4, Enyak, Model Y, e-tron Q4 etc. Til det er vel både kupe og bagasjerom alt for lite.
Nei, dette er vel mere en nr2 bil eller for DINKs. Blir interessant å se ytelse og rekkevidde med det største batteriet.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

4Matic Fanatic

Sitat fra: vinterdekk på mandag 10. mai 2021, klokken 07:33
Bilen kunne jo blitt folkelig om baksetene var familievennlige. Det er kanskje bilen er for de med midler til å kjøpe dette som en tilleggsbil eller ett godt voksent par som sjeldent behøver baksetene.
For barnefamilien som trenger mer plass kommer jo EQB..

Daniel_0007

Sitat fra: turfsurf på mandag 10. mai 2021, klokken 08:11
Sitat fra: Trond.m på mandag 10. mai 2021, klokken 08:00
Sikkert en god bil, men den er vel ingen konkurrent til id.4, Enyak, Model Y, e-tron Q4 etc. Til det er vel både kupe og bagasjerom alt for lite.
Nei, dette er vel mere en nr2 bil eller for DINKs. Blir interessant å se ytelse og rekkevidde med det største batteriet.

Funker sikkert som nr 1 bil for folk opp i åra og som har godt voksne barn. Prissmessig er den jo en konkurrent til de over så spørs hva man prioterer, de som ikke trenger baksete/bagasje men vil ha komfort og bra interiør. Eller så er jo eqb rett rundt hjørnet som blir en mer direkte konkurrent til e-tron q4 og bmw ix3
Model 3 2019 LR Rwd

daktari

Bagasjeplassen er noe begrenset, men baksetet er  romslig. Kunne dog hatt mer lårstøtte. Jeg mener denne virker noe større enn ID3, det er magefølelsen.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA