Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Polestar 3

Startet av Chimp, tirsdag 25. februar 2020, klokken 09:53

« forrige - neste »

Chimp

Tråd til å følge lanseringen kl 12 i dag 25.02.20

Håper selvsagt det er Polestar 3 de skal vise frem selvom det ikke er sikkert. Sykt spent.

Shagma


Chimp

#2
Har ikke fått noen link av polestar annet enn denne https://www.polestar.com/no/precept/

Spekuleres da i at det er ny bil:
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/polestar/precept-concept/

Er selvfølgelig mulig det ikke blir en ny bil, kun en visjon. I så fall blir jeg meget skuffet. Ingen bryr seg om visjoner, show me the real deal!

Ref på at det kanskje bare er en teaser:
"Polestar Precept: does this show the brand's fourth model?
'It's a vision for where the brand could go,' an official told CAR magazine. 'It's a viable additional car and it's not an SUV.'"

mroek

Det er nok Polestar 3 de skal vise frem, ja. Om det er en konseptbil eller den de faktisk skal produsere gjenstår å se. Vi vet jo allerede at det blir mer en SUV/crossover enn P2, men jeg tipper den vil ha mange felles designelementer med P2.

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Chimp

Jeg håper det er såpass håndfast at de kjører en reservasjonsløsning igjen. Alltid gøy å låne bort pengene sine et år

Shagma

Sitat fra: Chimp på tirsdag 25. februar 2020, klokken 10:26
Ref på at det kanskje bare er en teaser:
"Polestar Precept: does this show the brand's fourth model?
'It's a vision for where the brand could go,' an official told CAR magazine. 'It's a viable additional car and it's not an SUV.'"

Cringe...

Men siden det ikke er lagt opp til noe live streaming så regner jeg med det bare er fancy datagenererte bilder av en UFO lignende farkost "som er en visjon for hvor merket kan gå" :barf:

Chimp

Haha true. Sannsynlig. Teit å lage en så stor greie av det da, med dato og klokkeslett. Men det er vel en måte å markedsføre på. Vi får se hva det blir, om en times tid.

Chimp


Roy Aasen

Her kan jeg kun si:

Bærre lækkert.
Løsningene for bruk at returplast samt  "lesing" av fører finner jeg veldig interresant.
Det første hvordan søppel kan nyttiggjøres og det siste er det sikkerhetsrelevante.

Bilen var også pen å se på.  Om den kommer til å se slik ut til slutt?

Shagma

Gjorde seg uten den klumpen av en midtkonsoll i hvert fall.


Chimp

Ja, det så veldig flott ut, men jeg håpet på noe håndfast. Jeg trodde det var ps3 de skulle lansere nå, ikke en visjonsbil. Det var lite nødvendig å ha alarm på telefonen for dette  :laugh:


Electric cars in Norway

Har denne blitt lagt ut her enda? Gleder meg til jeg kan stikke innom showroom i Oslo sentrum for å sitte inne i denne :+1: :+1:

https://youtu.be/3-0NhW_JIdk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA