Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Summon er borte

Startet av Salihm, søndag 23. februar 2020, klokken 22:23

« forrige - neste »

Salihm

Hei, etter oppdatering til 2020.4.1 for 3 dager siden så ble summon knapp bortte fra bilen og fra appen. Noen andre som er i samme situasjon?

DeepFu

Har 2020.4.1, summon er fortsatt tilstede i appen. Om noe, så synes jeg summon fungerer mye raskere nå enn tidligere. Gikk lynraskt å få flyttet bilen frem for å komme i koffertrommet.

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Salihm

Sitat fra: DeepFu på søndag 23. februar 2020, klokken 23:16
Har 2020.4.1, summon er fortsatt tilstede i appen. Om noe, så synes jeg summon fungerer mye raskere nå enn tidligere. Gikk lynraskt å få flyttet bilen frem for å komme i koffertrommet.

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

Veldig rart, min ble borte fra bilen, det skulle være under «Autopilot» funksjonen. Men den er ikke der lenger.

Salihm

Beklager for mas alle sammen men lurer virkelig på hvorfor min Smart Summon ble borte etter oppdatering av bilen?  :-[ noen som vært bort i det?

Toalmar

Sitat fra: Salihm på mandag 24. februar 2020, klokken 16:28
Beklager for mas alle sammen men lurer virkelig på hvorfor min Smart Summon ble borte etter oppdatering av bilen?  :-[ noen som vært bort i det?
Er nok ingen her inne som har fasiten på hvorfor.
Anbefaler deg og kontakte Tesla direkte om dette. Kan antagelig gjøres via Tesla app :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

KennethR

Bare et forslag: Du har ikke skrudd av Summon i Autopilotmenyen på bilen? Jeg vet det er mulig å gjøre innstillinger av summon der på min S med Enhanched Autopilot, men jeg lurer på om det kanskje er mulig å skru det av og på der også?

Salihm

Sitat fra: KennethR på tirsdag 25. februar 2020, klokken 11:32
Bare et forslag: Du har ikke skrudd av Summon i Autopilotmenyen på bilen? Jeg vet det er mulig å gjøre innstillinger av summon der på min S med Enhanched Autopilot, men jeg lurer på om det kanskje er mulig å skru det av og på der også?

Nei, det har jeg ikke, det er under Autopilot alternativet men den er ikke der lenger etter oppdatering :/

KennethR

Sitat fra: Salihm på tirsdag 25. februar 2020, klokken 16:28
Nei, det har jeg ikke, det er under Autopilot alternativet men den er ikke der lenger etter oppdatering :/

Fungerer Auto Lane Change eller Navigate on Autopilot for eksempel? Hvis ikke kan det virke som du ikke har betalt for FSD, og kanskje har fått Summon ved en feil eller som en 30 dagers prøve eller noe slikt.

3irikur

Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA