Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Den røde Thinken i Hammerfest - føler seg vel så langt :-)

Startet av bcx238h, fredag 03. mars 2023, klokken 08:38

« forrige - neste »

Marsto

#195
Sitat fra: bcx238h på torsdag 14. mars 2024, klokken 14:37Hei folkens!

Tenkte å høre litt om noen her i gruppa har lyst å kjøpe Think-en min?
Legen krever et mer aktivt liv av meg... spasering, sykling, svømming... så dvs. at "Paulchen Tyttebær" vil nok ikke brukes særlig mer lenger.  :-\

Den fungerer veldig bra etter alt det arbeidet som jeg har utført og beskrevet her i forumet.

Den er ikke strøken:

  • Original varmekolbe er ut av drift - oppdaget etter kjøpet
  • Sentrallås har nok kabelbrudd i sjåførdøra - oppdaget etter kjøpet
  • Høyttalerutgang har nok kabelbrudd i passasjerdøra - oppdaget etter kjøpet
  • Den røde ABS-plasten har falmet
  • Taket/Himlingen henger litt - oppdaget etter kjøpet - men er helt i orden ellers
  • Bryteren til spjeldet kan ikke vris helt til frontrutesymbolet - aldri undersøkt nærmere - oppdaget etter kjøpet
  • Oppvarmet frontrute fungerer ikke rett i midten av frontruta - oppdaget etter kjøpet - men ellers fungerer resten

På den andre sida fungerer den kjempebra teknisk sett!

  • Ladekabel med både 10/16A instilling med original "THINK"-plugg
  • Den har splitter nye sommerdekk
  • Piggdekkene hadde jeg nok bare brukt resten av denne sesongen
  • Hjullager høyre bak er skiftet
  • Bremsevaier høyre bak er skiftet
  • Bærebroa høyre framme er skiftet
  • Batteriet er i veldig god stand - inkl. RLEC, MLEC osv.
  • Bremsevæske er byttet
  • Kupéfilter er byttet
  • Det kan følge med "Nicometer" - Større skjerm med Duinomite
  • Jeg har original PCAN-adapter fra Tyskland som kan kjøpes i tilfellet bilen selges
  • Jeg har en reserve batterimodul som kan selges også om ønskelig

Kanskje er det noen der ute som har interesse... jeg er ikke nødt til å selge den akkurat nå.
Men jeg må nok bevege meg litt mer... ;D
Hvordan går det med tyttebæra og kravet om mer bevegelse? Jeg tenkte at det må da finnes ihvertfall en som ønsker å kjøpe din Think i Hammerfest? Da kan du jo være mentor å bare bidra litt til at bilen fremdeles går i verdens nordligste by? Hvis det blir mye mas er det jo bare å henvise den heldige eieren til elbil forumet.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA