Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pris for oppgradering fra EAP til FSD?

Startet av Joachim@sancon.no, fredag 21. februar 2020, klokken 20:45

« forrige - neste »

Joachim@sancon.no

Vurderer en tidlig 2019 model S med EAP og selger sendte over et screenshot på oppgradering hvor det sto at det kostet 50.000 for oppgraderingen. Noen som vet om dette er prisen som gjelder nå for oppgradering fra EAP?

På min tidligere 2018 mod X100d var prisen 25.000. Trodde 50.000 kun gjaldt på biler med nye AP?

Klovn1

Jeg har en januarprodusert TMS 75D med EAP, og prisen jeg får opp på Min Tesla er 25.000.

Motorwatt

Er da moms inkludert, eller kommer det i tillegg? Jeg betalte ca. 25K da bilen var ny, men da er det jo ikke moms.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Contango

Mener det er momsfritt. Handlet til den gamle S'en da prisen var 16k, og det kom ikke moms på toppen. Husker ikke fra fakturaen hvordan den var splittet opp.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Motorwatt

Skjønner ikke at det kan være momsfritt. På elbiler er vel alt ettersalg momsbelagt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Contango

#5
My bad. Fant fakturaen. 13360 pluss mva, 16700. 99,9% sikker på at det var 16,700 som sto som beløp jeg kunne kjøpe til og at de 25k som det refereres til over er inkl mva. Jeg har 50k som pris i min konto nå. Det må være inkl mva. Står ikke noe annet.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

geear

Prisen på sidene er ink moms ja. Kjøpte FSD der selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA