Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fra Kina og rett til fjells i vår tredje store vintertest

Startet av elbil.no, fredag 21. februar 2020, klokken 19:00

« forrige - neste »

elbil.no

Fra Kina og rett til fjells i vår tredje store vintertest

«Der ingen skulle tru at eit par av desse ikkje måtte snu» kunne vært en småfiks inngang til 2020-utgaven av Elbilforeningens store vintertest.

Source: Fra Kina og rett til fjells i vår tredje store vintertest
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

OlavEmil

Source-linken funkar ikkje, og eg finn heller ikkje artikkelen nokon plass på elbil.no. Feilpublisert?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Amoss

Sitat fra: OlavEmil på lørdag 22. februar 2020, klokken 12:17
Source-linken funkar ikkje, og eg finn heller ikkje artikkelen nokon plass på elbil.no. Feilpublisert?

Ser ut til at  nettsiden har problemer. Siste publiserte nyhet der er akkurat nå fra 19. desember 2019.
Model S 85D

OlavEmil

Nei, eg får opp alt som er publisert, utanom denne aller siste. Siste artikkel / nyheit som kjem opp er den om Think-Katinka frå 19/2, som òg er den siste som er linka til her i forumet før denne.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Amoss

Sitat fra: OlavEmil på lørdag 22. februar 2020, klokken 17:29
Nei, eg får opp alt som er publisert, utanom denne aller siste. Siste artikkel / nyheit som kjem opp er den om Think-Katinka frå 19/2, som òg er den siste som er linka til her i forumet før denne.

Ups, ser det nå. Gikk inn på "elbil nyheter" - regnet med at denne og mange av de andre nyhetene hørte inn under der. Sorry...
Model S 85D

RJK

Da ser det ut som lenken i første post fungerer igjen. Har lett etter artikkelen på siden dems, uten å finne den, så godt mulig de trakk den offline pga sperrefrist som ikke hadde litt overholdt...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA