Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Autopilot inkludert?

Startet av Khfr, lørdag 13. april 2019, klokken 15:44

« forrige - neste »

Khfr

For berre kort tid sidan kjørte Tesla salskampanje pga kommande prisauke. Autopilot er no inkludert for model 3 - katt og mus leiken fortsett. Men, kan dei som gjorde bestilling av model 3 før autopilot vart inkludert og som framleis ikkje har fått bilen forvente å få autopilot inkludert?

trykkertor

Ja.
Biler bestilt før 1. mars, men utlevert etter 1. mars ble sagt skulle bli oppgradert med enkel "autopilot".
(Adaptiv cruise control og holde kjørefeltet.)

offpist1

Ryktet sies at det skal rulles ut "i løpet av april".
Noen sier også å ha fått det allerede.. Ser ikke ut til å være relatert til noen SW versjon.

tornaldo

Er det noen Tesla Model 3 som er levert uten aktivert autopilot, og som ikke har fått det oppgradert gratis i ettertid når det ble standard?

Jeg vurderer en brukt Model 3, men det er i følge eier ikke autopilot på den. Det trodde jeg alle fikk gratis på et eller annet tidspunkt våren 2019.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Thalgar

Japp. Har berre vanleg cruisekontroll på min, ingen autopilot.
Model Y LR Quicksilver, 2023

tornaldo

Fra når ble det en del av standardutstyret?
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

jorgror

Mener det skjedde en gang i april, med tilbakevirkende kraft for alle biler levert i mars. Det skjedde i forbindelse med en prisendring. Vet at noen forsøkte å få utbetalt mellomlegget fremfor å bli oppgradert til AP. Vet ikke hva resultatet ble.


Sent from my iPad using Tapatalk
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

CorsoDante

Sitat fra: tornaldo på mandag 03. februar 2020, klokken 21:23
Er det noen Tesla Model 3 som er levert uten aktivert autopilot, og som ikke har fått det oppgradert gratis i ettertid når det ble standard?

Jeg vurderer en brukt Model 3, men det er i følge eier ikke autopilot på den. Det trodde jeg alle fikk gratis på et eller annet tidspunkt våren 2019.

Har en service loaner nå, uten AP (ei heller adaptiv cruise :o ), og jeg klarer knapt å vente å komme tilbake til egen bil (som kun har AP, ikke FSD).

I tillegg er lånebilen en Model S (P85), så det føles litt som å dundre rundt i et lasteskip.
TM3P "FSD"

Thalgar

I mars kunne ein ein kort periode bestilla bil heilt utan AP, grunnpris 429 000. Det varte ikkje så lenge.
Model Y LR Quicksilver, 2023

Gstavdal

Kjøpt brukt TM3 og på min Tesla konto står det oppgradert autopilot. Hva er det?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA