Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Låsepinnen har sluttet å reagere

Startet av Logi, fredag 21. februar 2020, klokken 11:07

« forrige - neste »

Logi

Har den siste tiden hatt problemer med låsepinnen i ladeluken. Først låste den seg slik at jeg ikke fikk opp lokket eller ut lader om denne stod i. Til å begynne med skjedde dette kun sporadisk. Da det ble oftere fikk jeg kun opp ladeluken ved å trykke på ladeknappen og låseopp knappen inne i bilen.
Nå er problemet at ladeluken ikke vil låse seg igjen. Får dermed konstant rødt lys når jeg prøver å lade bilen. Noen som har erfaring med dette?
Er nesten tom for strøm, og vet ikke om jeg får kjørt til møller engang.

epifant

#1
Har skjedd flere enn deg. Min ble fikset på garanti. Transport til verksted bør vel være dekket av mobilitetsgarantien om du har noe slikt.
Edison's electric light did not come about from the continuous improvement of the candle

Elmo

Min ladeport (2014 mod) ble byttet på en service selv om jeg ikke hadde klaget på det.
Hadde hatt av og til litt problemer, som jeg selv løste med å låse opp og igjen med nøkkelen flere ganger, kombinert med å trykke kontakten inn hvis den stod i.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA