Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flest reservasjoner i Norge

Startet av Roy Aasen, torsdag 20. februar 2020, klokken 22:49

« forrige - neste »

Roy Aasen


mroek

Ja, skulle vært veldig artig å vite det tallet. Min oppfatning er at det ikke har vært så veldig mye reklame for denne bilen heller (men det kan jo være jeg bare ikke har sett de rette stedene), så da er det rimelig å tro at det primært er entusiastene som har stilt seg opp i køen nå. Jeg ser ikke helt at det kan være "folk flest", i hvert fall om det stemmer at det har vært lite oppstuss om bilen i media.

Hadde jo også vært fint om Polestar var litt mer "på" når det gjelder informasjon om hvordan de ligger an. Fremdeles estimerer de jo levering på sensommeren til de som bestiller nå, og det virker jo i overkant optimistisk slik situasjonen er med dette viruset og de påfølgende problemene, spesielt i Kina.

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

zyrex

En tid før åpningen av Spacet i Oslo kunne en ikke gå rundt i sentrums-området uten å se Polestar-reklame, så litt har det vært. Synes ikke det er lenge siden jeg så TV-reklame. Kanskje ikke den mest fengende reklamen da :) Men kan jo gjøre folk nysgjerrige.

Men veldig spent på antall reserverasjoner/solgte biler det blir...

mroek

Det virker uansett ikke som at de har reklamert så veldig bredt for bilen (enda), men i og med at majoriteten av reservasjonene er fra Norge, så har de nok likevel truffet sitt publikum her til lands. Med mindre det totale antallet reservasjoner er lavt, da.

Litt rart at de informerer så lite som de gjør. Skulle vært interessant å vite mer om hvordan de ser på tidsestimatene sine, f.eks. De skulle jo egentlig vært i gang med serieproduksjonen nå, men det tror jeg trygt vi kan anta de ikke er.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Chimp

de er veldig flinke til å legge ut nye bilder daglig på instagram samt ha litt kommunikasjon der med folk. men er det konkrete spørsmål er svaret alltid at informasjon kommer senere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA