Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Elektriske 2 hjuler forhandler på Vigrestad  (Lest 365 ganger)

elektrolux

• Gold Member
    • Vis profil
Elektriske 2 hjuler forhandler på Vigrestad
« på: Onsdag 19. Februar 2020, klokken 05:15 »
Løfter fram denne grunnet interresant vareutvalg og gode priser:

https://www.ksbil.no/to-hjul/
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

JEG

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Elektriske 2 hjuler forhandler på Vigrestad
« Svar #1 på: Tirsdag 25. Februar 2020, klokken 20:31 »
Mulig. Ikke veldig mye å bli klok på fra nettsidene. Rart å kommer med priser og litt info, men ikke et vilde. 20 K for NIU slår meg uansett ikke som godt priset. Kjekt med flere aktører, dog.

edyrli

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Elektriske 2 hjuler forhandler på Vigrestad
« Svar #2 på: Onsdag 26. Februar 2020, klokken 07:18 »
Mulig. Ikke veldig mye å bli klok på fra nettsidene. Rart å kommer med priser og litt info, men ikke et vilde. 20 K for NIU slår meg uansett ikke som godt priset. Kjekt med flere aktører, dog.

Hvor finner jeg NIU N-SPORT rimeligere? Den virker interessant, men ser ut som den ligger på 22900 hos de fleste.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric (Bestilt)
el-tog: AnsaldoBreda BM72