Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Today Sunshine M2 Mikrobil

Startet av OlavEmil, søndag 09. februar 2020, klokken 23:35

« forrige - neste »

OlavEmil

Eg må starte innlegget med å skrive at eg er medeigar i Mikrobil AS, og sel desse bilane sjølv, for å ha det heilt klart og synleg. Eg ønskjer ikkje at tråden skal vere ein reklametråd for firmaet og bilen, men vil ha ein tråd der denne (og evt tilsvarande mikrobilar) kan diskuterast. Om admin meiner dette er ein interessekonflikt, gje meg gjerne beskjed.

Vi byrja å sjå på elbil og miljøvennleg personbiltransport tidleg, og vurderte sterkt Reva eller Buddy i siste halvdel av 2000-talet. Problemet var at vi då budde rett ved E16, som òg var einaste veg til og frå bygda. Vi endte difor opp med vanleg gamal bruktbil. Når vi no etter 5 år med kun elbil ser på moglegheita for å skaffe oss ein langrekkjeviddebil, ønska vi òg å skalere ned den andre bilen, og byrja igjen å sjå på elektriske mikrobilar av Reva-typen. Vi endte til slutt opp med å importere ein Today Sunshine M2 (+ 3stk for vidaresal) frå Kina, og er veldig nøgde med det. Så no står det berre att å finne den perfekte langrekkjeviddebilen og kvitte seg med Kiaene :laugh:.

Bilen går i 80, har 10,8kWh batteri, svært bagasjerom og elles godt med utstyr som ein finn i vanlege bilar. Den er på den andre sida registrert som motorsykkel, og har ikkje same sikkerheitskrav som vanleg bil. Det er sjølvsagt òg ei viktig grunn til at det er mogleg å lage ein velfungerande liten bil som ikkje veg meir enn 600kg. Definitivt eit køyrety for spesielt interesserte, men veldig moro, og ein blir definitivt lagt merke til når ein er ute og køyrer.

Eg legg ut nettsida til den italienske importøren, både fordi deira nettside er vesentleg betre enn vår, og på grunn av eventuell interessekonflikt: https://www.todaysunshine.it/en/

Andre som har erfaringar med mikrobilar litt utanom det vanlege, eller som har tankar om dette?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

elektrolux

#1
Hei Olav Emil

Biler kan ikke bli små nok spør du meg.

Perfekt timing med både innlegg og bil. Vi har selv lansert vår egen kampanje "La elbilen stå*" som en protest mot at det innføres bompenger også på elbil i Stavanger for at eksosbilene skal slippe rushtidsavgift.

(* Kampanjen går ut på å sette ikke betalte bompenger inn på egen bomsparekonto som f.eks kan brukes til en slik bil som dette. Det vil bli en positiv spiral der en bare blir rikere og rikere. ;D )

Fra før har vi #bomfrie taggen på Instagram der vi tagger slike kjøretøy som dette og promoterer dette som alternativ til bombefengt transport og forurensende kollektivtransport som skjeldent fungerer i hverdagen.

Bilen du har satset på ser flott ut og vi håper den fungerer like godt som Buddy som har vært verdens beste 4 hjuls MC i lang tid. Veldig bra med ABS bremser. Bare vær obs på at batteriet har gode arbeidsvilkår. Er det snakk om blybatteri er det lurt med egne 12V ladere for toppballansering.

https://www.mikrobil.no/
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

arthur

En flott liten bil som synes velegnet i bymiljø, eksempelvis i Oslo, men hvordan vil den kunne håndtere de store snøhaugene som gateparkeringen er belemret med? Som tidligere sagt så synes jeg for egen del at den er for dyr i forhold til bruken.
Bor man i Roma, perfekt!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

goggo

Er det fremdeles mulig med hengerfeste på slike mikrobiler uten at vegvesen folka får morgenkaffen i vrangstrupen? :)
Eller var det bare en spesial deal som Buddy hadde?

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

OlavEmil

#4
Sitat fra: elektrolux på mandag 10. februar 2020, klokken 09:16Bilen du har satset på ser flott ut og vi håper den fungerer like godt som Buddy som har vært verdens beste 4 hjuls MC i lang tid. Veldig bra med ABS bremser. Bare vær obs på at batteriet har gode arbeidsvilkår. Er det snakk om blybatteri er det lurt med egne 12V ladere for toppballansering.

Det er litiumbatteri og "smart ladar" (betyr vel ikkje anna enn at ladinga stoppar når batteriet er fullt, og ikkje står og pressar straum på eit allereie fullt batteri). Så batterihaldet vil vere det same som på dagens "vanlege" elbilar.

Elles samd i at bilar aldri blir for små. Eg likar godt P50-kopien som du vel laga ein tråd for her inne tidlegare :D . Vi får ta ein Stavangerturné til somaren, så får du teste M2, og eg teste Artega!


Sitat fra: arthur på mandag 10. februar 2020, klokken 09:37
En flott liten bil som synes velegnet i bymiljø, eksempelvis i Oslo, men hvordan vil den kunne håndtere de store snøhaugene som gateparkeringen er belemret med? Som tidligere sagt så synes jeg for egen del at den er for dyr i forhold til bruken.
Bor man i Roma, perfekt!

Denne har 165mm bakkeklaring, same som på t.d. Hyundai Kona. Storleiken på hjula er som ein standard hatchback frå 80-talet. Ein får då òg sjølvsagt vinterdekk i rett dimensjon. Så han bør handtere snø på same måte som ein vanleg småbil. Men så ville eg ikkje køyrd Kiaen min oppi ein brøytehaug heller :) . Men ja, absolutt ein bil for småkøyring (sjølv brukar eg han mellom Os og Bergen, det funkar bra).


Sitat fra: goggo på mandag 10. februar 2020, klokken 11:45
Er det fremdeles mulig med hengerfeste på slike mikrobiler uten at vegvesen folka får morgenkaffen i vrangstrupen? :)
Eller var det bare en spesial deal som Buddy hadde?

Hengjarfeste er absolutt noko vi ser på, ja! Regelverket opnar for det, vi må berre få til monteringa. Og med eigenvekt på 590kg kan ein trekkje 295kg hengjar.

Når det er sagt, det blir ikkje mykje futt då med 7,5kW motor. Men det vart det vel ikkje om ein dreiv hengjarkøyring med Buddy heller :laugh:



1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

arthur

Sitat fra: OlavEmil på mandag 10. februar 2020, klokken 23:56
Sitat fra: elektrolux på mandag 10. februar 2020, klokken 09:16Bilen du har satset på ser flott ut og vi håper den fungerer like godt som Buddy som har vært verdens beste 4 hjuls MC i lang tid. Veldig bra med ABS bremser. Bare vær obs på at batteriet har gode arbeidsvilkår. Er det snakk om blybatteri er det lurt med egne 12V ladere for toppballansering.

Det er litiumbatteri og "smart ladar" (betyr vel ikkje anna enn at ladinga stoppar når batteriet er fullt, og ikkje står og pressar straum på eit allereie fullt batteri). Så batterihaldet vil vere det same som på dagens "vanlege" elbilar.

Elles samd i at bilar aldri blir for små. Eg likar godt P50-kopien som du vel laga ein tråd for her inne tidlegare :D . Vi får ta ein Stavangerturné til somaren, så får du teste M2, og eg teste Artega!


Sitat fra: arthur på mandag 10. februar 2020, klokken 09:37
En flott liten bil som synes velegnet i bymiljø, eksempelvis i Oslo, men hvordan vil den kunne håndtere de store snøhaugene som gateparkeringen er belemret med? Som tidligere sagt så synes jeg for egen del at den er for dyr i forhold til bruken.
Bor man i Roma, perfekt!

Denne har 165mm bakkeklaring, same som på t.d. Hyundai Kona. Storleiken på hjula er som ein standard hatchback frå 80-talet. Ein får då òg sjølvsagt vinterdekk i rett dimensjon. Så han bør handtere snø på same måte som ein vanleg småbil. Men så ville eg ikkje køyrd Kiaen min oppi ein brøytehaug heller :) . Men ja, absolutt ein bil for småkøyring (sjølv brukar eg han mellom Os og Bergen, det funkar bra).


Sitat fra: goggo på mandag 10. februar 2020, klokken 11:45
Er det fremdeles mulig med hengerfeste på slike mikrobiler uten at vegvesen folka får morgenkaffen i vrangstrupen? :)
Eller var det bare en spesial deal som Buddy hadde?

Hengjarfeste er absolutt noko vi ser på, ja! Regelverket opnar for det, vi må berre få til monteringa. Og med eigenvekt på 590kg kan ein trekkje 295kg hengjar.

Når det er sagt, det blir ikkje mykje futt då med 7,5kW motor. Men det vart det vel ikkje om ein dreiv hengjarkøyring med Buddy heller :laugh:





Hvor store var egentlig hjulene på en standard hatchback på 80-tallet?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

OlavEmil

#6
Det varierte heilt sikkert, men denne har 155/65R13. Det er identisk med vår første bil, ein Mazda frå 1989 :).
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Hansi

Artig kjøretøy :)
Det går ikke an å få raskere ombordlader?
Fra https://www.todaysunshine.it/en/m2/battery-and-performance/ :
"Plug in and recharge the batteries: M2 recharges 80% in about 5 hours plugged into a 220V domestic socket."

Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

OlavEmil

5 timar stemmer vel bra med vanleg stikkontakt (ca 2kW) på eit 10,8kWh batteri. Ser vi ladar rundt 20% i timen.

Det vil kome type 2-kabel til somaren, som jo er eit must på ein bybil som denne, men eg veit faktisk ikkje om OBCen er i stand til å ta imot høgare effekt med tilgang til meir straum (t.d. eit 16a uttak).
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA